1
Perioada de actualizare
de la 28.04.2021 14:58
până la 04.05.2021 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 04.05.2021 10:00
până la 11.05.2021 10:00
3
Licitaţie
12.05.2021 15:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 166 265 MDL
Perioada clarificărilor: 28 apr 2021, 14:58 - 4 mai 2021, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 4 mai 2021, 10:00 - 11 mai 2021, 10:00
Începutul licitației: 12 mai 2021, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii de deservire si întreținere a havuzului (inclusiv de conservarea si setarea utilajului după sezonul rece si pregătire pentru sezonul rece a anului)
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mihai Viteazul 2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tamara Roșca
Telefonul de contact
079602215
Datele achizitiei
Data publicării
28 apr 2021, 14:25
Data ultimilor modificări
28 apr 2021, 14:58
Valoarea estimată (fără TVA)
166 265 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
831,33 MDL
Achizitii.md ID
21039100
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mihai Viteazul 2
Durata contractului
18 mai 2021 14:54 - 29 apr 2022 14:54
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de deservire si întreținere a havuzului (inclusiv de conservarea si setarea utilajului după sezonul rece si pregătire pentru sezonul rece a anului) CPV: 50800000-3 - Diverse servicii de întreţinere şi de reparare
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: An
Documentele procedurii de achiziție
documentația standard.docx
Documentele la ofertă
documentația standard
28.04.21 14:58
img_0003 specificația tehnică.pdf img_0003 specificația tehnică.pdf
Specificaţie tehnică
specificația tehnică
28.04.21 14:58
img_0002 caiet de sarcini.pdf img_0002 caiet de sarcini.pdf
Specificaţie tehnică
caietul de sarcini
28.04.21 14:58
duae.docx
Documentele la ofertă
DUAE
28.04.21 14:58
img_0001 anunț de participare.pdf img_0001 anunț de participare.pdf
tenderNotice
anunțul de participare
28.04.21 14:58
Documentele lotului
documentația standard.docx
documentația standard
28.04.21 14:58
duae.docx
DUAE
28.04.21 14:58

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Bienergolux SRL

Preţul ofertei: 164 710 MDL
Statut: Învingător
Motivul: decizia grupului de lucru din 11.5.2021
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări