1
Perioada de actualizare
de la 26.04.2021 20:26
până la 04.05.2021 17:00
2
Propunerea ofertelor
de la 04.05.2021 17:00
până la 11.05.2021 20:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 443 250 MDL
Perioada clarificărilor: 26 apr 2021, 20:26 - 4 mai 2021, 17:00
Perioada de depunere a ofertelor: 4 mai 2021, 17:00 - 11 mai 2021, 20:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Reparaţia acoperisului cladirii administrative Primaria com. Pervomiasc r-nul Căuşeni.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
7725, MOLDOVA, Căuşeni, s.Pervomaisc (r-l Căuşeni), satul Pervomaisc
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Valeri Curuci
Telefonul de contact
076702273
Datele achizitiei
Data publicării
26 apr 2021, 20:17
Data ultimilor modificări
26 apr 2021, 20:36
Valoarea estimată (fără TVA)
443 250 MDL
Achizitii.md ID
21038998
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
7725, MOLDOVA, Căuşeni, s.Pervomaisc (r-l Căuşeni), satul Pervomaisc
Durata contractului
13 mai 2021 18:00 - 30 dec 2021 18:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Reparaţia acoperisului cladirii administrative Primaria com. Pervomiasc r-nul Căuşeni. CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentatia_standard_primaria com.pervomaisc .doc
Documentele la ofertă
Documentatia standard
26.04.21 20:26
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
Documentele la ofertă
Anunt de participare
26.04.21 20:26
caiet de sarcini.pdf caiet de sarcini.pdf
Documentele la ofertă
Caiet de sarcina
26.04.21 20:26
duae.pdf duae.pdf
Documentele la ofertă
DUAE
26.04.21 20:26

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

''Eurogrupstim'' SRL

Preţul ofertei: 328 148,47 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corescunde cerintilor solicitate conform documentatie de atribuire.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Paduret Alexandru

Preţul ofertei: 331 896,21 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări