Statut Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA 31 050 000 MDL
Perioada clarificărilor: 23 apr 2021, 15:12 - 4 iun 2021, 17:43
Perioada de depunere a ofertelor: 4 iun 2021, 17:43 - 27 iun 2021, 17:43
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Ambulante de prim ajutor tip ”B” (4x4)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Sergiu Balta
Telefonul de contact
+ 373 022 222 364
Datele achizitiei
Data publicării
23 apr 2021, 14:55
Data ultimilor modificări
20 iul 2021, 10:16
Valoarea estimată (fără TVA)
31 050 000 MDL
Achizitii.md ID
21038927
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Durata contractului
12 iul 2021 17:43 - 31 dec 2021 17:43
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Ambulante de prim ajutor tip ”B” (4x4) CPV: 34100000-8 - Autovehicule
Cantitatea: 22.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro_0 (1).doc
Documentele la ofertă
DUAE
23.04.21 15:12
formularele-f4.1-si-f4.2xlsx
Documentele la ofertă
Formularele-f4.1-si-f4.2
23.04.21 15:12
anunt_de_participare177.semnat.pdf anunt_de_participare177.semnat.pdf
tenderNotice
Anunț de participare
17.05.21 18:39
1. documentatia_standard_bunuri.semnat.pdf 1. documentatia_standard_bunuri.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Documentatia_standard
17.05.21 18:39
agreement cnamup.doc
Documentele la ofertă
Contract Model
17.05.21 18:45
versiune finală ambulante b 4x4.docx
Documentele la ofertă
caiet de sarcini. ro
2.06.21 17:43
final version ambulance type b 4x4.docx
Documentele la ofertă
Caiet de sarcini .eng
2.06.21 17:43

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SC "DENIAUTO"SRL

Preţul ofertei: 36 781 600 MDL
Statut: Descalificat

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Ambulante de prim ajutor tip ”B” (4x4)
Data:
3 iun 2021, 15:49
Subiectul întrebării:
Garanția pentru ofertă și contract
Întrebare:
Întrebarea Nr. 1: Se acceptă o garanție pentru ofertă care conține, pe lîngă textul prevăzut în formular F3.2, următorul paragraf: “În scopul identificării, cererea Dvs. scrisă de plată, confirmarea Dvs. scrisă si orice altă corespondență aferentă prezentei scrisori de garanție, trebuie sa fie prezentate prin intermediul băncii Dvs., care să confirme că semnăturile angajează în mod legal instituția Dvs.”? Întrebarea Nr. 2: Solicităm în mod respectuos a modifica proiectul contractului și anume: A: Solicităm modificarea pct. 6.1 lit. g) din contract astfel încît termenul de reacție la telefon să fie de minim 2 ore și nu doar 30 de minute, termen care este mult prea scurt. B. Solicităm completarea pct. 6.1 lit. g) cu o clauză care să prevadă că în cazul apariției unor defecțiuni tehnice în zile nelucrătoare, termenele prevăzute anterior să nu înceapă să curgă (sau să se prelungească) pînă în următoarea zi lucrătoare. C. Solicităm stabilirea unor penalități de întârziere datorate de CAPCS, în cazul plății cu întîrziere a prețului, conform pct.9.10, la același nivel cu cele datorate de Vînzător conform pct. 9.9 pentru livrarea cu intîrziere a produselor, precum si aceeași limită maximă a penalităților de întîrziere ca si cea prevăzută la pct. 9.9, de 30% din suma totala a bunurilor neachitate. Alternativ, solicităm modificarea pct. 9.9 în sensul de a reduce valoarea penalităților de întîrziere la valoarea de 0,1% stabilită la pct.9.10, precum și limita maximă a penalităților de întîrziere la valoarea de 5%, cît este prevăzută si la pct. 9.10. Solicităm aplicarea acelorași penalități pentru ambele părți.
Răspuns (3 iun 2021, 16:41):
Vă comunicăm că modelul de contract este aprobat prin HG nr. 1128 din 10-10-2016. Astfel, clauzele contractuale nu pot fi modificate.
Ambulante de prim ajutor tip ”B” (4x4)
Data:
4 iun 2021, 09:40
Subiectul întrebării:
Garanția pentru ofertă
Întrebare:
Referitor la Formularul F3.2 - Garanție pentru ofertă, vă rugăm să acceptați în completarea textului din formular, să fie inclus și următorul paragraf: “În scopul identificării, cererea Dvs. scrisă de plată, confirmarea Dvs. scrisă si orice altă corespondență aferentă prezentei scrisori de garanție, trebuie sa fie prezentate prin intermediul băncii Dvs., care să confirme că semnăturile angajează în mod legal instituția Dvs.”
Răspuns (4 iun 2021, 10:14):
Vă informam că modelul Formularul F3.2 - Garanție pentru ofertă este aprobată prin Ordinul Ministerului Finanțelor nr. 183 din 24.05.2016 cu privire la aprobarea Documentației standard pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri, prin urmare textul formularului model nu poate fi modificat.
Ambulante de prim ajutor tip ”B” (4x4)
Data:
4 iun 2021, 12:24
Subiectul întrebării:
Intrebare pe specificatii tehnice nr. 1
Întrebare:
Referitor la punctul 7. LISTA ECHIPAMENTELOR - 7.3 Aparatură monitorizare/defibrilare/diagnosticare, Defibrilator automat cu monitor, cerinta “Set padele reutilizabile adult/pediatric – 1 set.”, va rugam sa acceptati ca si conform un aparat care are in configuratie doar electrozi de defibrilare. Mentionam ca ultimele ghiduri de resuscitare recomanda utilizarea electrozilor de defibrilare. Mai mult decat atat, in cazul utilizarii electrozilor de defibrilare, nu a padelelor, medical are mainile libere, putand efectua, astfel, alte manevre necesare salvarii pacientului. Mai multi producatori de defibrilatoare/monitoare au ales configuratia exclusiv cu electrozi de defibrilare, deci consideram ca cerinta conform careia se solicita atat electrozi, cat si padele, ar fi restrictiva.
Răspuns (4 iun 2021, 17:31):
Potrivit prevederilor art. 35 alin. (1) lit. a) din Legea 131/2015 privind achizițiile publice, orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări privind documentația de atribuire. Termenul de solicitare a clarificărilor se calculează de la data publicării anunțului de participare și a documentației de atribuire, constituind: - 9 zile – în cazul în care valoarea estimată a contractului de achiziții publice este egală cu sau mai mare decât pragurile prevăzute la art. 2 alin. (3) din Lege. Totodată, alin. (5) din articolul de mai sus, în cazul în care operatorul economic nu a transmis solicitarea de clarificare în timp util, punând astfel autoritatea contractantă în imposibilitate de a respecta termenele prevăzute la alin. (4), aceasta din urmă este în drept să nu răspundă. De asemenea, vă comunicăm că potrivit caietului de sarcini se achiziționează Defibrilator semiautomat cu monitor și nu Defibrilator automat cu monitor.
Ambulante de prim ajutor tip ”B” (4x4)
Data:
4 iun 2021, 12:24
Subiectul întrebării:
Intrebare pe specificatii tehnice nr. 2
Întrebare:
Referitor la punctul 7. LISTA ECHIPAMENTELOR - 7.3 Aparatură monitorizare/defibrilare/diagnosticare, Defibrilator automat cu monitor, cerinta “Printer termic incoporat”, va rugam sa acceptati ca si conform un aparat care are in configuratie imprimanta externa. Mentionam ca produsul are aceleasi performante ca si un defibrilator cu imprimanta incorporata. Mai mult decat atat, sunt mai multi producatori de defibrilatoare/monitoare cu inalte performante tehnice care, in urma studiilor efectuate, au ales configuratia cu imprimanta externa. Imprimanta nu este utilizata de fiecare data. Fiind vorba de echipamente ce urmeaza a fi uilizate in ambulante, deci pe teren, se reduce din volumul/greutatea echipamentelor ce urmeaza a fi transportate de catre salvatori, in cazul in care acestea nu sunt necesare. Conditia ca imprimanta sa fie interna ar putea restrictiona accesul liber al tuturor operatorilor economici interesati de aceasta procedura.
Răspuns (4 iun 2021, 17:31):
Potrivit prevederilor art. 35 alin. (1) lit. a) din Legea 131/2015 privind achizițiile publice, orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări privind documentația de atribuire. Termenul de solicitare a clarificărilor se calculează de la data publicării anunțului de participare și a documentației de atribuire, constituind: - 9 zile – în cazul în care valoarea estimată a contractului de achiziții publice este egală cu sau mai mare decât pragurile prevăzute la art. 2 alin. (3) din Lege. Totodată, alin. (5) din articolul de mai sus, în cazul în care operatorul economic nu a transmis solicitarea de clarificare în timp util, punând astfel autoritatea contractantă în imposibilitate de a respecta termenele prevăzute la alin. (4), aceasta din urmă este în drept să nu răspundă. De asemenea, vă comunicăm că potrivit caietului de sarcini se achiziționează Defibrilator semiautomat cu monitor și nu Defibrilator automat cu monitor.
Ambulante de prim ajutor tip ”B” (4x4)
Data:
4 iun 2021, 12:25
Subiectul întrebării:
Intrebare pe specificatii tehnice nr. 3
Întrebare:
Referitor la punctul 7. LISTA ECHIPAMENTELOR - 7.3 Aparatură monitorizare/defibrilare/diagnosticare, Defibrilator automat cu monitor, cerinta “Card SD 2 Gb minim”, va rugam sa acceptati ca si conform si un aparat care are in configuratie USB. Stick ul USB are capabilitati de memorie net superioare cardului SD.
Răspuns (4 iun 2021, 17:31):
Potrivit prevederilor art. 35 alin. (1) lit. a) din Legea 131/2015 privind achizițiile publice, orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări privind documentația de atribuire. Termenul de solicitare a clarificărilor se calculează de la data publicării anunțului de participare și a documentației de atribuire, constituind: - 9 zile – în cazul în care valoarea estimată a contractului de achiziții publice este egală cu sau mai mare decât pragurile prevăzute la art. 2 alin. (3) din Lege. Totodată, alin. (5) din articolul de mai sus, în cazul în care operatorul economic nu a transmis solicitarea de clarificare în timp util, punând astfel autoritatea contractantă în imposibilitate de a respecta termenele prevăzute la alin. (4), aceasta din urmă este în drept să nu răspundă. De asemenea, vă comunicăm că potrivit caietului de sarcini se achiziționează Defibrilator semiautomat cu monitor și nu Defibrilator automat cu monitor.
Ambulante de prim ajutor tip ”B” (4x4)
Data:
4 iun 2021, 12:25
Subiectul întrebării:
Intrebare pe specificatii tehnice nr. 4
Întrebare:
Referitor la punctul 7. LISTA ECHIPAMENTELOR - 7.3 Aparatură monitorizare/defibrilare/diagnosticare, Defibrilator automat cu monitor, cerinta “să dispună de un terminal dedicat pentru testarea funcționării corespunzatoare a padelelor”, va rugam sa acceptati ca si conform un aparat care nu are terminal dedicat pentru testarea functionarii padelelor, in cazul in care acesta are in configuratie doar electrozi de defibrilare. Mentionam ca aparatul efectueaza auto teste functionale, atat periodice, cat si la pornire.
Răspuns (4 iun 2021, 17:31):
Potrivit prevederilor art. 35 alin. (1) lit. a) din Legea 131/2015 privind achizițiile publice, orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări privind documentația de atribuire. Termenul de solicitare a clarificărilor se calculează de la data publicării anunțului de participare și a documentației de atribuire, constituind: - 9 zile – în cazul în care valoarea estimată a contractului de achiziții publice este egală cu sau mai mare decât pragurile prevăzute la art. 2 alin. (3) din Lege. Totodată, alin. (5) din articolul de mai sus, în cazul în care operatorul economic nu a transmis solicitarea de clarificare în timp util, punând astfel autoritatea contractantă în imposibilitate de a respecta termenele prevăzute la alin. (4), aceasta din urmă este în drept să nu răspundă. De asemenea, vă comunicăm că potrivit caietului de sarcini se achiziționează Defibrilator semiautomat cu monitor și nu Defibrilator automat cu monitor.
Ambulante de prim ajutor tip ”B” (4x4)
Data:
4 iun 2021, 12:26
Subiectul întrebării:
Intrebare pe specificatii tehnice nr. 5
Întrebare:
Referitor la punctul 7. LISTA ECHIPAMENTELOR - 7.3 Aparatură monitorizare/defibrilare/diagnosticare, Defibrilator automat cu monitor, cerinta “bateria să ofere suficientă putere pentru administrarea minim 150 șocuri de 200J la o singură încarcare sau nu mai puțin de 4 ore de monitorizare ECG în mod continuu”, va rugam sa acceptati ca si conform un aparat a carui baterie poate livra minim 100 de socuri la 200J. Mentionam ca aparatul are suport cu incarcare in ambulanta, deci se reincarca dupa utilizarea pe un pacient.
Răspuns (4 iun 2021, 17:32):
Potrivit prevederilor art. 35 alin. (1) lit. a) din Legea 131/2015 privind achizițiile publice, orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări privind documentația de atribuire. Termenul de solicitare a clarificărilor se calculează de la data publicării anunțului de participare și a documentației de atribuire, constituind: - 9 zile – în cazul în care valoarea estimată a contractului de achiziții publice este egală cu sau mai mare decât pragurile prevăzute la art. 2 alin. (3) din Lege. Totodată, alin. (5) din articolul de mai sus, în cazul în care operatorul economic nu a transmis solicitarea de clarificare în timp util, punând astfel autoritatea contractantă în imposibilitate de a respecta termenele prevăzute la alin. (4), aceasta din urmă este în drept să nu răspundă. De asemenea, vă comunicăm că potrivit caietului de sarcini se achiziționează Defibrilator semiautomat cu monitor și nu Defibrilator automat cu monitor.
Ambulante de prim ajutor tip ”B” (4x4)
Data:
4 iun 2021, 12:27
Subiectul întrebării:
Intrebare pe specificatii tehnice nr. 6
Întrebare:
Referitor la punctul 7. LISTA ECHIPAMENTELOR - 7.3 Aparatură monitorizare/defibrilare/diagnosticare, Defibrilator automat cu monitor, cerinta “sistemul să poată lucra atît cu padele reutilizabile, cît și cu padele de unică folosință”, va rugam sa acceptati ca si conform un aparat care are in configuratie doar electrozi de defibrilare. Mentionam ca ultimele ghiduri de resuscitare recomanda utilizarea electrozilor de defibrilare. Mai mult decat atat, in cazul utilizarii electrozilor de defibrilare, nu a padelelor, medical are mainile libere, putand efectua, astfel, alte manevre necesare salvarii pacientului.
Răspuns (4 iun 2021, 17:32):
Potrivit prevederilor art. 35 alin. (1) lit. a) din Legea 131/2015 privind achizițiile publice, orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări privind documentația de atribuire. Termenul de solicitare a clarificărilor se calculează de la data publicării anunțului de participare și a documentației de atribuire, constituind: - 9 zile – în cazul în care valoarea estimată a contractului de achiziții publice este egală cu sau mai mare decât pragurile prevăzute la art. 2 alin. (3) din Lege. Totodată, alin. (5) din articolul de mai sus, în cazul în care operatorul economic nu a transmis solicitarea de clarificare în timp util, punând astfel autoritatea contractantă în imposibilitate de a respecta termenele prevăzute la alin. (4), aceasta din urmă este în drept să nu răspundă. De asemenea, vă comunicăm că potrivit caietului de sarcini se achiziționează Defibrilator semiautomat cu monitor și nu Defibrilator automat cu monitor.
Ambulante de prim ajutor tip ”B” (4x4)
Data:
4 iun 2021, 12:28
Subiectul întrebării:
Intrebare pe specificatii tehnice nr. 7
Întrebare:
Referitor la punctul 7. LISTA ECHIPAMENTELOR - 7.3 Aparatură monitorizare/defibrilare/diagnosticare, Defibrilator automat cu monitor, cerinta “-padelele trebuie sa fie interschimbabile”, va rugam sa acceptati ca si conform un aparat care are in configuratie doar electrozi de defibrilare. Mentionam ca ultimele ghiduri de resuscitare recomanda utilizarea electrozilor de defibrilare. Mai mult decat atat, in cazul utilizarii electrozilor de defibrilare, nu a padelelor, medicul are mainile libere, putand efectua, astfel, alte manevre necesare salvarii pacientului.
Răspuns (4 iun 2021, 17:32):
Potrivit prevederilor art. 35 alin. (1) lit. a) din Legea 131/2015 privind achizițiile publice, orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări privind documentația de atribuire. Termenul de solicitare a clarificărilor se calculează de la data publicării anunțului de participare și a documentației de atribuire, constituind: - 9 zile – în cazul în care valoarea estimată a contractului de achiziții publice este egală cu sau mai mare decât pragurile prevăzute la art. 2 alin. (3) din Lege. Totodată, alin. (5) din articolul de mai sus, în cazul în care operatorul economic nu a transmis solicitarea de clarificare în timp util, punând astfel autoritatea contractantă în imposibilitate de a respecta termenele prevăzute la alin. (4), aceasta din urmă este în drept să nu răspundă. De asemenea, vă comunicăm că potrivit caietului de sarcini se achiziționează Defibrilator semiautomat cu monitor și nu Defibrilator automat cu monitor.
Ambulante de prim ajutor tip ”B” (4x4)
Data:
4 iun 2021, 12:28
Subiectul întrebării:
Intrebare pe specificatii tehnice nr. 7
Întrebare:
Referitor la punctul 7. LISTA ECHIPAMENTELOR - 7.3 Aparatură monitorizare/defibrilare/diagnosticare, Defibrilator automat cu monitor, cerinta “-padelele trebuie sa fie interschimbabile”, va rugam sa acceptati ca si conform un aparat care are in configuratie doar electrozi de defibrilare. Mentionam ca ultimele ghiduri de resuscitare recomanda utilizarea electrozilor de defibrilare. Mai mult decat atat, in cazul utilizarii electrozilor de defibrilare, nu a padelelor, medicul are mainile libere, putand efectua, astfel, alte manevre necesare salvarii pacientului.
Răspuns (4 iun 2021, 17:32):
Potrivit prevederilor art. 35 alin. (1) lit. a) din Legea 131/2015 privind achizițiile publice, orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări privind documentația de atribuire. Termenul de solicitare a clarificărilor se calculează de la data publicării anunțului de participare și a documentației de atribuire, constituind: - 9 zile – în cazul în care valoarea estimată a contractului de achiziții publice este egală cu sau mai mare decât pragurile prevăzute la art. 2 alin. (3) din Lege. Totodată, alin. (5) din articolul de mai sus, în cazul în care operatorul economic nu a transmis solicitarea de clarificare în timp util, punând astfel autoritatea contractantă în imposibilitate de a respecta termenele prevăzute la alin. (4), aceasta din urmă este în drept să nu răspundă. De asemenea, vă comunicăm că potrivit caietului de sarcini se achiziționează Defibrilator semiautomat cu monitor și nu Defibrilator automat cu monitor.
Ambulante de prim ajutor tip ”B” (4x4)
Data:
4 iun 2021, 12:29
Subiectul întrebării:
Intrebare pe specificatii tehnice nr. 9
Întrebare:
Referitor la punctul 7. LISTA ECHIPAMENTELOR - 7.3 Aparatură monitorizare/defibrilare/diagnosticare, Defibrilator automat cu monitor, cerinta “captura semnalului ECG să se poată face: prin intermediul padelelor de defibrilare, electrozilor de unică folosință sau electrozilor reutilizabili”, ca si conform un aparat la care captura semnalului ECG să se poată face: prin intermediul electrozilor de unică folosință sau electrozilor reutilizabili. Mentionam ca ultimele ghiduri de resuscitare recomanda utilizarea electrozilor de defibrilare. Mai mult decat atat, in cazul utilizarii electrozilor de defibrilare, nu a padelelor, medicul are mainile libere, putand efectua, astfel, alte manevre necesare salvarii pacientului.
Răspuns (4 iun 2021, 17:33):
Potrivit prevederilor art. 35 alin. (1) lit. a) din Legea 131/2015 privind achizițiile publice, orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări privind documentația de atribuire. Termenul de solicitare a clarificărilor se calculează de la data publicării anunțului de participare și a documentației de atribuire, constituind: - 9 zile – în cazul în care valoarea estimată a contractului de achiziții publice este egală cu sau mai mare decât pragurile prevăzute la art. 2 alin. (3) din Lege. Totodată, alin. (5) din articolul de mai sus, în cazul în care operatorul economic nu a transmis solicitarea de clarificare în timp util, punând astfel autoritatea contractantă în imposibilitate de a respecta termenele prevăzute la alin. (4), aceasta din urmă este în drept să nu răspundă. De asemenea, vă comunicăm că potrivit caietului de sarcini se achiziționează Defibrilator semiautomat cu monitor și nu Defibrilator automat cu monitor.
Ambulante de prim ajutor tip ”B” (4x4)
Data:
4 iun 2021, 12:29
Subiectul întrebării:
Intrebare pe specificatii tehnice nr. 1
Întrebare:
Referitor la punctul 7. LISTA ECHIPAMENTELOR - 7.3 Aparatură monitorizare/defibrilare/diagnosticare, Defibrilator automat cu monitor - Dispozitiv ECG , cerinta “-Detecția automată a aritmilor; inclusiv HRV (analiza variabilitate ritm cardiac)”, va rugam sa acceptati ca si conform un aparat care efectueaza detectia automata a aritmiilor, dar fara HRV. Acest parametru este util si necesar maim ult intr-o investigatie de tip Holter ECG, decat in cazul unei examinari ECG simple.
Răspuns (4 iun 2021, 17:33):
Potrivit prevederilor art. 35 alin. (1) lit. a) din Legea 131/2015 privind achizițiile publice, orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări privind documentația de atribuire. Termenul de solicitare a clarificărilor se calculează de la data publicării anunțului de participare și a documentației de atribuire, constituind: - 9 zile – în cazul în care valoarea estimată a contractului de achiziții publice este egală cu sau mai mare decât pragurile prevăzute la art. 2 alin. (3) din Lege. Totodată, alin. (5) din articolul de mai sus, în cazul în care operatorul economic nu a transmis solicitarea de clarificare în timp util, punând astfel autoritatea contractantă în imposibilitate de a respecta termenele prevăzute la alin. (4), aceasta din urmă este în drept să nu răspundă. De asemenea, vă comunicăm că potrivit caietului de sarcini se achiziționează Defibrilator semiautomat cu monitor și nu Defibrilator automat cu monitor.
Ambulante de prim ajutor tip ”B” (4x4)
Data:
4 iun 2021, 12:29
Subiectul întrebării:
Intrebare pe specificatii tehnice nr. 11
Întrebare:
Referitor la punctul 7. LISTA ECHIPAMENTELOR - 7.3 Aparatură monitorizare/defibrilare/diagnosticare, Defibrilator automat cu monitor - Dispozitiv ECG , cerinta “Memorie internă pentru min. 30.000 trasee ECG”, va rugam sa acceptati ca si conform un aparat care are memorie interna pentru minim 300 trasee ECG. Consideram ca acest numar de trasee este sufficient nu doar pentru unul, cat si pentru mai multi pacienti. Astfel, personalul medical poate descarca datele memorate ulterior, pe un stick USB.
Răspuns (4 iun 2021, 17:33):
Potrivit prevederilor art. 35 alin. (1) lit. a) din Legea 131/2015 privind achizițiile publice, orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări privind documentația de atribuire. Termenul de solicitare a clarificărilor se calculează de la data publicării anunțului de participare și a documentației de atribuire, constituind: - 9 zile – în cazul în care valoarea estimată a contractului de achiziții publice este egală cu sau mai mare decât pragurile prevăzute la art. 2 alin. (3) din Lege. Totodată, alin. (5) din articolul de mai sus, în cazul în care operatorul economic nu a transmis solicitarea de clarificare în timp util, punând astfel autoritatea contractantă în imposibilitate de a respecta termenele prevăzute la alin. (4), aceasta din urmă este în drept să nu răspundă. De asemenea, vă comunicăm că potrivit caietului de sarcini se achiziționează Defibrilator semiautomat cu monitor și nu Defibrilator automat cu monitor.
Ambulante de prim ajutor tip ”B” (4x4)
Data:
4 iun 2021, 12:30
Subiectul întrebării:
Intrebare pe specificatii tehnice nr. 12
Întrebare:
Referitor la punctul 7. LISTA ECHIPAMENTELOR - 7.3 Aparatură monitorizare/defibrilare/diagnosticare, Defibrilator automat cu monitor - Dispozitiv ECG, cerinta “Up grade software on line posibil”, va rugam sa acceptati ca si conform un aparat pentru care se poate efectua up grade software prin intermediul USB. Aceasta optiune este superioara celei de up grade on line, intrucat nu necesita acces la internet.
Răspuns (4 iun 2021, 17:34):
Potrivit prevederilor art. 35 alin. (1) lit. a) din Legea 131/2015 privind achizițiile publice, orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări privind documentația de atribuire. Termenul de solicitare a clarificărilor se calculează de la data publicării anunțului de participare și a documentației de atribuire, constituind: - 9 zile – în cazul în care valoarea estimată a contractului de achiziții publice este egală cu sau mai mare decât pragurile prevăzute la art. 2 alin. (3) din Lege. Totodată, alin. (5) din articolul de mai sus, în cazul în care operatorul economic nu a transmis solicitarea de clarificare în timp util, punând astfel autoritatea contractantă în imposibilitate de a respecta termenele prevăzute la alin. (4), aceasta din urmă este în drept să nu răspundă. De asemenea, vă comunicăm că potrivit caietului de sarcini se achiziționează Defibrilator semiautomat cu monitor și nu Defibrilator automat cu monitor.
Ambulante de prim ajutor tip ”B” (4x4)
Data:
4 iun 2021, 12:30
Subiectul întrebării:
Intrebare pe specificatii tehnice nr. 13
Întrebare:
Referitor la punctul 7. LISTA ECHIPAMENTELOR - 7.3 Aparatură monitorizare/defibrilare/diagnosticare, Defibrilator automat cu monitor - Dispozitiv ECG, cerinta “2G SD card încorporat care permite înregistrarea a peste 10.000 trasee ECG”, va rugam sa acceptati ca si conform un aparat care in configuratie optiunea de USB, intrucat acesta are capabilitati de memorie net superioare cardului SD.
Răspuns (4 iun 2021, 17:34):
Potrivit prevederilor art. 35 alin. (1) lit. a) din Legea 131/2015 privind achizițiile publice, orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări privind documentația de atribuire. Termenul de solicitare a clarificărilor se calculează de la data publicării anunțului de participare și a documentației de atribuire, constituind: - 9 zile – în cazul în care valoarea estimată a contractului de achiziții publice este egală cu sau mai mare decât pragurile prevăzute la art. 2 alin. (3) din Lege. Totodată, alin. (5) din articolul de mai sus, în cazul în care operatorul economic nu a transmis solicitarea de clarificare în timp util, punând astfel autoritatea contractantă în imposibilitate de a respecta termenele prevăzute la alin. (4), aceasta din urmă este în drept să nu răspundă. De asemenea, vă comunicăm că potrivit caietului de sarcini se achiziționează Defibrilator semiautomat cu monitor și nu Defibrilator automat cu monitor.
Ambulante de prim ajutor tip ”B” (4x4)
Data:
4 iun 2021, 12:31
Subiectul întrebării:
Intrebare pe specificatii tehnice nr. 8
Întrebare:
Referitor la punctul 7. LISTA ECHIPAMENTELOR - 7.3 Aparatură monitorizare/defibrilare/diagnosticare, Defibrilator automat cu monitor, cerinta “Monitorizare ECG: 5 derivații canale”, va rugam sa acceptati ca si conform un aparat care are in configuratie 4+6 canale, intrucat acesta ofera performante superioare.
Răspuns (4 iun 2021, 17:34):
Potrivit prevederilor art. 35 alin. (1) lit. a) din Legea 131/2015 privind achizițiile publice, orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări privind documentația de atribuire. Termenul de solicitare a clarificărilor se calculează de la data publicării anunțului de participare și a documentației de atribuire, constituind: - 9 zile – în cazul în care valoarea estimată a contractului de achiziții publice este egală cu sau mai mare decât pragurile prevăzute la art. 2 alin. (3) din Lege. Totodată, alin. (5) din articolul de mai sus, în cazul în care operatorul economic nu a transmis solicitarea de clarificare în timp util, punând astfel autoritatea contractantă în imposibilitate de a respecta termenele prevăzute la alin. (4), aceasta din urmă este în drept să nu răspundă. De asemenea, vă comunicăm că potrivit caietului de sarcini se achiziționează Defibrilator semiautomat cu monitor și nu Defibrilator automat cu monitor.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări