1
Perioada de actualizare
de la 22.04.2021 15:45
până la 27.04.2021 17:00
2
Propunerea ofertelor
de la 27.04.2021 17:00
până la 04.05.2021 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 317 625 MDL
Perioada clarificărilor: 22 apr 2021, 15:45 - 27 apr 2021, 17:00
Perioada de depunere a ofertelor: 27 apr 2021, 17:00 - 4 mai 2021, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform caietului de sarcini PROECT
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2044, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Aleco Russo, 57
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Irina Braga Angela Chirița
Telefonul de contact
022499661
Datele achizitiei
Data publicării
22 apr 2021, 15:03
Data ultimilor modificări
22 apr 2021, 22:37
Valoarea estimată (fără TVA)
317 625 MDL
Achizitii.md ID
21038859
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2044, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Aleco Russo, 57
Durata contractului
14 mai 2021 15:08 - 31 dec 2021 15:19
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrari de reparatie la fașada( rosturile) L.T. P.Zadnipru CPV: 45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentatia_standard_lucrari.docx
Documentele la ofertă
22.04.21 15:45
anunț de participare.semnat (1).pdf anunț de participare.semnat (1).pdf
tenderNotice
OE participanți la proceduri de achiziții lucrări- vor Include preturile la apa si energie conform normativelor de consum din borderoul de resurse, Formularul F3; F5
22.04.21 15:45
declaratie_ro.doc
Lista OE preselectaţi
Clarificări pentru participanți OE- declarat învingător va prezenta declarația ”privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani”- Cu contractul semnat
22.04.21 15:45
duae.doc
riskProvisions
ATENTIE!!! va fii acceptat doar DUAE- atasat la procedura dată.... ex. cel din 30.06.2020 cu nr. 72 nu va fii acceptat sau din anul 2018 Combinarea DUAE și declarația nr.145 din 24.11.2020 nu se acceptă
22.04.21 15:45

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

LIVART PRIM SRL

Preţul ofertei: 144 907,01 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Ofertantul cade sub incidența temeiurilor de excludere
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SRL Anreal Cons

Preţul ofertei: 195 867,78 MDL
Statut: Învingător
Motivul:  ”Anreal Cons”SRL- oferta a fost desemnată câştigătoare, operatorul economic a respectat cerințele din caietul de sarcini proiect.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări