+373 22 003 999

Vă rugăm să ne adresați întrebările dvs. la adresa de e-mail info@achizitii.md sau în chat.

1
Perioada de actualizare
de la 22.04.2021 15:03
până la 24.04.2021 13:00
2
Propunerea ofertelor
de la 24.04.2021 13:00
până la 30.04.2021 16:30
3
Licitaţie

4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 50 000 MDL
Perioada clarificărilor: 22 apr 2021, 15:03 - 24 apr 2021, 13:00
Perioada de depunere a ofertelor: 24 apr 2021, 13:00 - 30 apr 2021, 16:30

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Echipament tehnic și accesorii pentru activitatea departamentului Bioinginerie conform necesităților IMSP Spitalul Clinic de Traumatologie și Ortopedie pentru anul 2021.
Informaţia despre solicitant
Denumirea
IMSP Spitalul Clinic de Traumatologie si Ortopedie
Codul fiscal/IDNO
1003600150598
Adresa
MD- 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 190.
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Curea Cristina
Telefonul de contact
078913550
Fax
---
Datele achizitiei
Data publicării
22 apr 2021, 15:03
Data ultimilor modificări
22 apr 2021, 15:03
Achizitii.md ID
21038856
CPV
42600000-2 - Maşini-unelte
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de evaluare
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
mentenanta materiale.pdf mentenanta materiale.pdf
Documentele la ofertă
22.04.21 15:03
caiet inginerie.docx
Documentele la ofertă
22.04.21 15:03
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Perioada de actualizare".