1
Perioada de actualizare
de la 21.04.2021 13:43
până la 23.04.2021 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 23.04.2021 09:00
până la 27.04.2021 09:00
3
Licitaţie
de la 28.04.2021 15:37
până la 28.04.2021 15:46
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 86 000 MDL
Perioada clarificărilor: 21 apr 2021, 13:43 - 23 apr 2021, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 23 apr 2021, 9:00 - 27 apr 2021, 9:00
Începutul licitației: 28 apr 2021, 15:37

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Rechizite de birou
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Vasile Alecsandri, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Irina Caras
Telefonul de contact
069315636
Datele achizitiei
Data publicării
21 apr 2021, 13:07
Data ultimilor modificări
22 apr 2021, 18:09
Valoarea estimată (fără TVA)
86 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
344 MDL
Achizitii.md ID
21038806
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Vasile Alecsandri, 1
Durata contractului
3 mai 2021 13:10 - 31 dec 2021 13:42
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Hârtie pentru fotocopiatoare A4 CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 1800.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Hârtie pentru fotocopiatoare A4 CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 5.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.

2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

RADOP-OPT SRL

Preţul ofertei: 81 321,50 MDL
Statut: Învingător
Motivul: corespunde cerințelor AC
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Cartnord SRL

Preţul ofertei: 86 595 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Rechizite de birou
Data:
22 apr 2021, 18:09
Subiectul întrebării:
intrebare lotu 2
Întrebare:
Va rugam sa anexati modelul logoului institutiei pu a determina suprafata necesara pu logou si pentru agenda si pu pix . Va multumim
Răspuns (22 apr 2021, 18:18):
Indicaţi vă rog o adresă electronică
Rechizite de birou
Data:
22 apr 2021, 18:10
Subiectul întrebării:
intrebare lotu 2
Întrebare:
Agenda A5 pentru ce an?
Răspuns (22 apr 2021, 18:18):
2022
Rechizite de birou
Data:
22 apr 2021, 18:16
Subiectul întrebării:
Concretizarea marfei
Întrebare:
Pentru a indeplini conditiile solicitate a bunurilor va rugam sa modificati sau sa adaugati la lotul 1 pentru pozitiile 1.20; 1.23; 1.27 anul de producere 2020-2021. Bunurile solicitate sunt de import si nu se produc la solicitare, luând in consideratie, ca la moment suntem in luna aprilie si livrarea este solicitata in decurs de 20 zile.
Răspuns (22 apr 2021, 18:21):
Bunurile solicitate urmează să corespundă cerinţelor indicate
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări