Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21038791
1
Perioada de actualizare
de la
21.04.2021 13:02
până la 28.04.2021 12:45
până la 28.04.2021 12:45
2
Propunerea ofertelor
de la
28.04.2021 12:45
până la 03.05.2021 14:41
până la 03.05.2021 14:41
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
1 231 758 MDL
Perioada clarificărilor:
21 apr 2021, 13:02 - 28 apr 2021, 12:45
Perioada de depunere a ofertelor:
28 apr 2021, 12:45 - 3 mai 2021, 14:41
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Lucrari de Amenajare a teritoriului ,pavarea trotuarelor,lucrari de reparatie interioare
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
6800, MOLDOVA, Ialoveni, or.Ialoveni, Str.Basarabia 2
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
21 apr 2021, 13:02
Data ultimilor modificări
26 apr 2021, 12:45
Achizitii.md ID
21038791
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Costul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Lucrari de reparatie in interiorul Liceului Teoretic ,,Petre Ștefănucă,,
Buget: 763318.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
ltpstefanuca amenajarea teritorului.f1.signed.pdf
ltpstefanuca amenajarea teritorului.f1.signed.pdf
Documentele la ofertă
caiet de sarcini
21.04.21 13:02
documentatia_standard_lucrari lt.signed.pdf
documentatia_standard_lucrari lt.signed.pdf
Documentele la ofertă
docunente standart
21.04.21 13:02
ltpstefanuca lucrari de reparatie interioref1.signed.pdf
ltpstefanuca lucrari de reparatie interioref1.signed.pdf
Documentele la ofertă
caiet de sarcini
21.04.21 13:02
anunt_de_participare cop.signed.pdf
anunt_de_participare cop.signed.pdf
Istoricul documentului
-
anunt_de_participare cop.signed.pdf
anunt_de_participare cop.signed.pdf
ID: 771a8a6f-ca5c-45de-98c5-a9e9806ea22d
Documentele la ofertă
-
duae liceu.signed.pdf
duae liceu.signed.pdf
ID: 771a8a6f-ca5c-45de-98c5-a9e9806ea22d
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
anunt
26.04.21 10:04
duae liceu.signed.pdf
duae liceu.signed.pdf
Istoricul documentului
-
duae liceu.signed.pdf
duae liceu.signed.pdf
ID: bf031ed0-6975-45eb-87f9-d49be163cad2
Documentele la ofertă
-
anunt_de_participare cop.signed.pdf
anunt_de_participare cop.signed.pdf
ID: bf031ed0-6975-45eb-87f9-d49be163cad2
tenderNotice
Documentele la ofertă
DUAE
26.04.21 12:27
Data:
22 apr 2021, 17:04
Subiectul întrebării:
Caietul de sarcini
Întrebare:
Caietul de sarcini nu este inntocmit conform CPL, deoarece pentru lucrarile elecetrice de montare, cheltuielile de regie se impoziteaza 76% din valoarea salariului pentru lucrarile de montare, dar in caietul dvs de sarcini sun incluse impreuna cu lucrarile de construtie, prin urmare valoarea cheltuielilor de regie constituie 14,5% din valaloarea intreaga a devizului. Cum explicati eroarea data?
Răspuns (23 apr 2021, 11:48):
Buna ziua,
La compartimentul de executare a lucrărilor de electricitate din deviz este necesar de lucrări de înlocuire a echipamentului (prizelor, cablurilor, corpuri de iluminat). În conformitate cu art.14 pct.b,c,e din Legea nr.163 din 09.07.2010, privind "autorizarea executarii lucrărilor de construcție, lucrărilor menționate sunt din categoria ce se pot executa fara certificat de urbanism pentru proiectare și fără autorizație de construire, lucrările care nu modifică structura de rezistență, aspectul exterior."
Conform prevederilor modificării Ministerului economiei și infrastructurii Nr.1 d1-0086 din 15.06.2018 cheltuieli de regie pentru lucrări de montare a instalațiilor electrice(prezenta proiectului) constituie 76% din salariu, dar în cazul nostru avem lucrări de reparații curente schimbarea prizelor,cablurilor, corpuri de iluminat fiind aplicate cheltuieli de regie de 14.5%.
Data:
22 apr 2021, 17:10
Subiectul întrebării:
garantia pentru oferta
Întrebare:
buna ziua
clarificati va rog la FDA p.3 Creterii cerinte de calificare - cereti scrisoare de garantia bancara p.3.6,
in p.4 4.3 Garanţia pentru ofertă va fi în valoare de: nu se cere.
Răspuns (23 apr 2021, 11:59):
Buna ziua, Scrisoarea de garanție bancără,F3.2 nu este obligator de prezentat.
Data:
24 apr 2021, 13:08
Subiectul întrebării:
licenta de activitate
Întrebare:
Pct.12 licenta de activitate.Va rog sa eliminati acest punct deoarece licenta de activitate la acest gen de lucrari nu se mai elibereaza din 2017
Răspuns (25 apr 2021, 06:52):
Buna ziua,Cine o are o prezinta.
Data:
26 apr 2021, 15:50
Subiectul întrebării:
Caietul de sarcini
Întrebare:
Buna ziua, lot. amenajarea teritoriului poz. 36, k=0.5 se aplica doar la manopera ?
Răspuns (27 apr 2021, 08:36):
Buna ziua, Da K=0.5 se aplica doar la manopera.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK