1
Perioada de actualizare
de la 19.04.2021 18:18
până la 29.04.2021 19:00
2
Propunerea ofertelor
de la 29.04.2021 19:00
până la 04.05.2021 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 814 166,67 MDL
Perioada clarificărilor: 19 apr 2021, 18:18 - 29 apr 2021, 19:00
Perioada de depunere a ofertelor: 29 apr 2021, 19:00 - 4 mai 2021, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform caietului de sarcini.
Condițiile special de care depinde îndeplinirea contractului:
- Cheltuielile suplimentare, volumul lucrărilor incluse în sarcina de lucru dar care nu au fost luate în considerație de ofertant la prezentarea prețului, nu se acoperă de către Beneficiar;
- Contractul se încheie între beneficiarul de stat şi ofertantul câștigător în termen de 2 zile de la data la care i-a fost remis spre semnare;
- Lucrările vor începe în decurs de 3 zile de la semnarea contractului si primirii ordinului de începere a execuției lucrărilor.

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2038, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd Decebal, 91 a
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Lungu Valentina
Telefonul de contact
022 52 87 23, 022 52 30 82
Datele achizitiei
Data publicării
19 apr 2021, 18:18
Data ultimilor modificări
19 apr 2021, 23:24
Achizitii.md ID
21038723
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare șc-gr 152.doc
Documentele la ofertă
19.04.21 18:18
acoperis cs modificat.doc
Documentele la ofertă
19.04.21 18:18
doc standart lucrări.docx
Documentele la ofertă
19.04.21 18:18
duae_ro_0 (1).doc
Documentele la ofertă
19.04.21 18:18
fda .doc
Documentele la ofertă
19.04.21 18:18
Lucrări de schimbarea acoperișului IP Școala-grădinița nr.152 "Pas cu pas", bd. Decebal, 91a
Data:
19 apr 2021, 23:24
Subiectul întrebării:
Clarificare
Întrebare:
Buna ziua. De ce a fost anulata procedura anterioara?
Răspuns (21 apr 2021, 18:44):
art. 71 alin.(1) lit. g) în caiet de sarcini anterior au fost depestate greșeli.
Data:
27 apr 2021, 16:19
Subiectul întrebării:
Caietul de sarcini
Întrebare:
poz. 6 din cait de sarcini , spuneti va rog ce se are in vedere prin 555 ml de lambriu la streasina si fronton?
Răspuns (29 apr 2021, 10:42):
În poziția 6 -RpCH05F Este stipulat Înlocuirea 555 ml elementelor de sarpanta deteriorate, cu altele noi -Lambriurile de streasina (pazie) si Fronton. Se va înlocui aproximativ 20-30% din volumul existent.
Data:
27 apr 2021, 16:22
Subiectul întrebării:
Caietul de sarcini
Întrebare:
Buna ziua! Poz. 12 vopsirea labriurilor de streasina si fronton 550m2, mi se pare ca este vrio greaseala, deoarece la poz. 6 este indicat 555 ml, proportional la un acop de 1000m2 nu este posibil sa fie 550 m2 de streasina si frontoane. Explicati va rog.
Răspuns (29 apr 2021, 10:42):
În poziția 6 -RpCH05F Este stipulat Înlocuirea 555 ml elementelor de sarpanta deteriorate, cu altele noi -Lambriurile de streasina (pazie) si Fronton. Se va înlocui aproximativ 20-30% din volumul existent. Iar în poz 12 Vopsitorii cu vopsele și emailuri pe baza de rasini alchidice aplicate pe tamplarie din lemn, executate cu 2 straturi email alchidic inclusiv grundul -VOPSIREA Lambriurilor de streasina (pazie) și Frontoanelor se va executa 550 m2. Se va executa în volum deplin. Totodată vă invităm să beneficiați de vizita la obiectul de antrepriza pentru a lua cunoștință și de a preciza sarcina depusă de către beneficiarul. Adresa instituției este precizata în anunț invitație.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.