Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 150 000 MDL
Perioada clarificărilor: 19 apr 2021, 16:22 - 21 apr 2021, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 21 apr 2021, 14:00 - 23 apr 2021, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Prestatorul se angajează să soluţioneze toate solicitările de călătorie/deplasare cu avionul în străinătate (clasa, ruta) în fucţie de necesităţile autorităţii contractante.
Soluţiile oferite de către prestator trebuie să reprezinte cea mai convenabilă şi rapidă modalitate de deplasare.
Biletele de avion se vor emite prin intermediul sistemelor electronice.
La solicitarea autorităţii contractante, prestatorul trebuie să asigure şi/sau să acorde asistenţă şi informaţii pentru identificarea opţiunilor de transfer de la/la aeroport la locul de cazare/destinaţie.
Prestatorul va furniza numere de telefon pentru asistenţa de urgenţă. Astfel încît să se poată rezolva situaţiile neprevăzute, eventuale urgenţe ce pot apărea în perioada derulării contractului. Asistenţa pentru situaţiile neprevăzute, urgenţe va fi acordată 24 ore din 24, 7 zile din 7.
În cazul anulării unor curse sau altor situaţii neprevăzute, prestatorul se obligă să identifice variante alternative de transport, în cel mai scurt timp posibil, astfel încît reprezentanţii instituţiei să ajungă/revină la/ de la locul şi data solicitatăîn comanda. Prestatorul va lua toate măsurile posibile în vederea minimizării costurilor, pentru a servi în cel mai bun mod interesele autorităţii.
Tarifele extrasezon, ofertele speciale/promoţionale primite de către prestatorii de servicii vor fi aplicate corespunzător autorităţii contractante.
Alocarea de personal responsabil în relaţia cu autoritatea contractantă, pentru îndeplinirea în bune condiţii a tuturor solicitărilor. Ofertanţii vor preciza numele, datele de contact (telefon fix, mobil, adresa de e-mail, etc.), pentru persoanele care vor răspunde prioritar la solicitările autorităţii contractante pentru informaţii, oferte şi în general. Aceste detalii vor fi comunicate ulterior numai autoritîţii contractante.
Preţul biletului va include valoarea tuturor taxelor (taxe aeroportuare, taxe pentru bagaj, etc.)
În cazul anulării călătoriei, prestatorul de servicii va lua toate măsurile posibile în vederea minimizării costurilor, pentru a servi în cel mai bun mod interesele autorităţii contractante. În cazul în care deplasarea este anulată, autoritatea contractantă va înştiinţa prestatorul în legătură cu anularea biletului, într-un termen cît mai rezonabil.
Informația despre anulare
Motivul anulării
Specificatia tehnica incompleta.
Data anulării
20 apr 2021, 13:22
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd.Ștefan cel Mare și Sfânt,83
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ruxandra Macari
Telefonul de contact
373 689 32 878
Datele achizitiei
Data publicării
19 apr 2021, 16:22
Data ultimilor modificări
20 apr 2021, 13:22
Achizitii.md ID
21038721
CPV
60400000-2 - Servicii de transport aerian
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Bilete avia
Buget: 150000.0 MDL
Anulată
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.