1
Perioada de actualizare
de la 19.04.2021 16:17
până la 30.04.2021 09:46
2
Propunerea ofertelor
de la 30.04.2021 09:46
până la 13.05.2021 09:46
3
Licitaţie
de la 14.05.2021 13:00
până la 14.05.2021 15:37
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 1 487 380 MDL
Perioada clarificărilor: 19 apr 2021, 16:17 - 30 apr 2021, 9:46
Perioada de depunere a ofertelor: 30 apr 2021, 9:46 - 13 mai 2021, 9:46

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

MOBILIER ȘCOLAR
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3005, MOLDOVA, Soroca, mun.Soroca (r-l Soroca), Testimițeanu 2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Mitrofan Dionisii
Telefonul de contact
(0230)2-25-89
Datele achizitiei
Data publicării
19 apr 2021, 16:17
Data ultimilor modificări
28 apr 2021, 9:46
Achizitii.md ID
21038713
CPV
39100000-3 - Mobilier
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
SCAUNE
Buget: 21680.0 MDL
Activ
BĂNCI ȘCOLARE
Buget: 353250.0 MDL
Activ
MOBILIER METALIC
Buget: 93600.0 MDL
Activ
LABORATOR BIOLOGIE
Buget: 124000.0 MDL
Activ
LABORATOR LINGOFONIC
Buget: 338000.0 MDL
Activ
LABORATOR FIZICĂ
Buget: 356500.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
duae ld mobilier scolar.signed.pdf duae ld mobilier scolar.signed.pdf
Documentele la ofertă
DUAE
20.04.21 15:50
dopcumente standard ip lt p rares (1).signed.pdf dopcumente standard ip lt p rares (1).signed.pdf
Documentele la ofertă
DOCUMENTAȚIA STANDARD
20.04.21 15:50
anunt de participare rares 1.signed.pdf anunt de participare rares 1.signed.pdf
Documentele la ofertă
ANUNȚ DE PARTICIPARE
23.04.21 11:57
schița set birou cancelarie lotul 2.rtf
Documentele la ofertă
Schiță set birou cancelarie lotul 2
26.04.21 13:42
duae ld mobilier scolar.doc
Documentele la ofertă
DUAE
28.04.21 09:46
Data:
22 apr 2021, 11:51
Subiectul întrebării:
Certificat de conformitate
Întrebare:
Stimata autoritate contractanta. In Anuntul de participare, la p. 15 - Scurta descriere a criteriilor privind eligibilitatea operatorilor economici care pot determina eliminarea acestora și a criteriilor de selecție, dvs solicitati prezentarea obligatorie a unui Certificat de conformitate sau alt certificat echivalent ce confirmă calitatea bunurilor. Dorim sa va atentionam asupra faptului ca fara indicarea standardelor de referinta sau cel putin a deomeniului de reglementare pentru fiecare bun sau grup de bunuri procurate, cerinta dvs este lipsita de continut. Un certificat, adica un document emis de catre un organism de certificare acreditat in modul corespunzator, are menirea sa confirme corespunderea unui bun CONCRET unor standarde CONCRETE. In acest context va solicitam respectuos, daca doriti sa vi se prezinte certificate ce atesta in mod real calitatea bunurilor procurate, sa indicati standardele de referinta pentru fiecare bun procurat asa cum este prevazut in Formularul 4.1 (Specificatii tehnice), coloana 8.
Răspuns (22 apr 2021, 15:31):
Este solicitat un certificat de conformitate sau alt certificat echivalent ce confirmă calitatea bunurilor.
Data:
22 apr 2021, 16:35
Subiectul întrebării:
Extras
Întrebare:
Extrasul nu are termen de valabilitate.De ce cereti extras din registrul de stat al persoanelor juridice eliberat maxim cu trei luni de zile anticipat depunerii .
Răspuns (23 apr 2021, 12:03):
Buna ziua, referitor la întrebare au fost operate modificări in anunțul de participare. Mulțumesc.
Data:
22 apr 2021, 17:41
Subiectul întrebării:
Certificat de conformitate
Întrebare:
Stimata autoritate contractanta. Din pacate raspunsul dvs la intrebarea adresata anterior este lipsit de substanta reala si este unul formal. Pentru a va usura sarcina venim cu urmatoarea solicitare - completati in modul corespunzator Formularul 4.1 (Specificatii tehnice) la coloana 8 - Standarde de referinta. Fara coloana 8 completata solicitarea certificatelor de conformitate este vaga si neconcreta.
Răspuns (23 apr 2021, 12:15):
Buna ziua, referitor la intrebarea d-voastră au fost operate modificări în anunțul de participare. Mulțumesc.
MOBILIER PENTRU BIBLIOTECĂ ȘI CANCELARIE
Data:
23 apr 2021, 13:39
Subiectul întrebării:
Specificatii tehnice
Întrebare:
Buna ziua! Va rugam sa concretizati culoarea din care trebuie sa fie executat mobilierul, fiindca de aceasta depinde calculul pretului. La pozitia 2.1 din Lotul 2 indicati cite polite trebuie sa contina raftul pentru biblioteca! Multumim
Răspuns (23 apr 2021, 14:33):
Mobilierul trebuie sa fie de culoare gri, combinat cu stejar deschis. Raftul pentru biblioteca sa conțină 6 (șase) polițe.
MOBILIER PENTRU BIBLIOTECĂ ȘI CANCELARIE
Data:
23 apr 2021, 17:09
Subiectul întrebării:
Specificatii tehnice
Întrebare:
In setul de birou se solicita 10 scaune. Va rugam sa anexati schite, fotografii, modelul descris in anuntul de participare!
Răspuns (24 apr 2021, 14:47):
Scaun de birou din lemn tapetat cu stofă. Culoare :nuc italian deschis. Dimensiuni: Lungimea:46 cm, Lățimea:55 cm, Înălțimea scaunului 49 cm, greutatea:9,7 kg.
Data:
26 apr 2021, 09:20
Subiectul întrebării:
Specificatii tehnice> Răspuns (24 apr 2021, 14:47):
Întrebare:
Buna ziua! În anunțul de participare AC solicită la subpunctul 2.4 din Lotul 2 ca setul din 10 scaune sa fie confectionate din: Material tapițerie - piele ecologică. Material corp: metal, Placaj, Spumă poliuretanică. Material picioare - oțel cromat Lățime: 48 cm. Adâncime: 51 cm. Înălțime: 80 cm, pe cînd mai sus menționează că trebuie să fie din lemn. Stimată AC vă rugăm să luați o decizie concretă și să faceți ajustările necesare în anunțul de participare! Doriți scaune din lemn sau Material corp: metal, Material picioare - oțel cromat ?
Răspuns (26 apr 2021, 13:51):
Autoritatea contractantă își cere scuze de eroarea produsă la 24.04.2021, orele 14.47, oferind un răspuns greșit. Schița pentru Lotul 2 , punctul 2.4 a fost încărcată, cerințele vor corespunde indicațiilor din Anunțul de participare
Data:
27 apr 2021, 14:50
Subiectul întrebării:
DUAE
Întrebare:
Puteți vă rog să ne dați DUAE în varianta Word?
Răspuns (28 apr 2021, 09:48):
Am publicat formularul DUAE in varianta Word.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.