+373 22 003 999

Vă rugăm să ne adresați întrebările dvs. la adresa de e-mail info@achizitii.md sau în chat.

1
Perioada de actualizare
de la 19.04.2021 15:32
până la 29.04.2021 16:00
2
Propunerea ofertelor
de la 29.04.2021 16:00
până la 11.05.2021 16:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 74 052 MDL
Perioada clarificărilor: 19 apr 2021, 15:32 - 29 apr 2021, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor: 29 apr 2021, 16:00 - 11 mai 2021, 16:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Piese și accesorii echivalente imprimantelor de tip Canon
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Constantin Tănase, 7
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Balîca Evgheni
Telefonul de contact
069691917
Datele achizitiei
Data publicării
19 apr 2021, 15:15
Data ultimilor modificări
19 apr 2021, 16:20
Valoarea estimată (fără TVA)
74 052 MDL
Achizitii.md ID
21038706
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de evaluare
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Constantin Tănase, 7
Durata contractului
19 mai 2021 15:28 - 30 dec 2021 15:31
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Piese și accesorii echivalente imprimantelor de tip Canon CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare.pdf anunț de participare.pdf
Documentele la ofertă
19.04.21 15:32
duae_piese imprimante.doc
Documentele la ofertă
19.04.21 15:39
documentația standard piese imprimante.docx
Documentele la ofertă
19.04.21 15:39
FDA.pdf FDA.pdf
Documentele la ofertă
19.04.21 16:20

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

IMPRESO-PRINT SRL

Preţul ofertei: 11 900 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta este neadecvată
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Smart Print

Preţul ofertei: 74 045 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Conform deciziei Grupului de lucru, oferta întrunește cerințele de calificare și corespunde caracteristicilor tehnice.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Activ".
Clarificări