Selectaţi tipul procedurii
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
177 000 MDL
Perioada clarificărilor:
19 apr 2021, 15:04 - 22 apr 2021, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor:
22 apr 2021, 9:00 - 27 apr 2021, 9:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Rechizite de birou
Informația despre anulare
Motivul anulării
se constată erori sau omisiuni, autoritatea contractantă aflîndu-se în imposibilitatea de a adopta măsuri corective fără ca acestea să conducă la încălcarea principiilor prevăzute la art. 7
Data anulării
21 apr 2021, 12:57
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Vasile Alecsandri, 1
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
19 apr 2021, 15:04
Data ultimilor modificări
21 apr 2021, 12:57
Achizitii.md ID
21038701
MTender ID
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Rechizite de birou
Data:
21 apr 2021, 10:56
Subiectul întrebării:
Lot separat pentru plicuri sau evaluare pe pozitii
Întrebare:
Buna ziua. Rugam sa anulati aceasta procedura de achizitii si sa o relansati cu evaluarea pe pozitii sau cu constituirea unui lot aparte pentru plicuri pentru a ne permite sa participam la acasta achizitie din motivul ca avem o specializare ingusta.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK