1
Perioada de actualizare
de la 19.04.2021 14:25
până la 28.04.2021 09:08
2
Propunerea ofertelor
de la 28.04.2021 09:08
până la 06.05.2021 14:08
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 367 500 MDL
Perioada clarificărilor: 19 apr 2021, 14:25 - 28 apr 2021, 9:08
Perioada de depunere a ofertelor: 28 apr 2021, 9:08 - 6 mai 2021, 14:08
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparație pentru redeschiderea unei grupe în IET nr. 26, intituție de învățămînt din subordinea DETS Buiucani
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2069, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Ion Creangă 4/2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tatiana Oboroc
Telefonul de contact
022210335
Datele achizitiei
Data publicării
19 apr 2021, 14:18
Data ultimilor modificări
26 apr 2021, 9:08
Valoarea estimată (fără TVA)
367 500 MDL
Achizitii.md ID
21038699
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2069, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Ion Creangă 4/2
Durata contractului
6 mai 2021 14:24 - 30 dec 2021 14:24
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație pentru redeschiderea unei grupe în IET nr. 26, intituție de învățămînt din subordinea DETS Buiucani CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
declaratie_ro.doc
Documentele la ofertă
19.04.21 14:25
documentatia_standard_lucrari .docx
Documentele la ofertă
19.04.21 14:25
anunt_de_participare.pdf anunt_de_participare.pdf
Documentele la ofertă
19.04.21 14:25
duae .doc
Documentele la ofertă
19.04.21 14:25
Documentele lotului
26-grupa.pdf
19.04.21 14:25

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Standard-Partener

Preţul ofertei: 143 935,95 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Ofertantul nu corespunde altor criterii de selecție
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Vanro-Com

Preţul ofertei: 205 365,15 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Vanro-Com, deoarece este conformă cerinţelor din documentele de atribuire și a prezentat justificările solicitate.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

SRL Anreal Cons

Preţul ofertei: 213 150,81 MDL
Statut: în aşteptare
4
Denumirea participantului:

SRL SONDICOM

Preţul ofertei: 260 002,30 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări