1
Perioada de actualizare
de la 19.04.2021 09:47
până la 02.05.2021 12:42
2
Propunerea ofertelor
de la 02.05.2021 12:42
până la 05.05.2021 12:42
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 275 000 MDL
Perioada clarificărilor: 19 apr 2021, 9:47 - 2 mai 2021, 12:42
Perioada de depunere a ofertelor: 2 mai 2021, 12:42 - 5 mai 2021, 12:42

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Utilaj tehnologic pentru cantina școlară
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD3715, MOLDOVA, Străşeni, s.Cojuşna, str. Mihai Viteazul 38
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Daniela Donoaga
Telefonul de contact
023743361
Datele achizitiei
Data publicării
19 apr 2021, 9:47
Data ultimilor modificări
30 apr 2021, 12:42
Achizitii.md ID
21038665
CPV
39100000-3 - Mobilier
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
documentatia_standard utilaj tehnologic.signed.pdf documentatia_standard utilaj tehnologic.signed.pdf
Documentele la ofertă
28.04.21 17:12
anunt_de_participare utilaj tehnologic.signed.pdf anunt_de_participare utilaj tehnologic.signed.pdf
Documentele la ofertă
29.04.21 16:54
declaratie_ro.doc
Documentele la ofertă
30.04.21 12:42
duae utilaj tehnologic.doc
Documentele la ofertă
30.04.21 12:42
Data:
19 apr 2021, 10:51
Subiectul întrebării:
Garanţia pentru ofertă
Întrebare:
indicati va rugam rechizitele bancare pentru tramsferul garantiei
Răspuns (19 apr 2021, 14:39):
Mulțumim pentru sugestie, ne vom limita la completarea formularului F 3.2 (garanția bancară).
Data:
19 apr 2021, 10:52
Subiectul întrebării:
Termenul de livrare
Întrebare:
volumul de achizitie este unul important, de aceea solicităm respectuos extinderea termenului pina la 45-60 zile, reieșind din circumstanțe pandemice exista impedimente logistice. mulțumimim anticipat!
Răspuns (19 apr 2021, 13:42):
Reieșind din faptul că, în urma executării lucrărilor de reparații capitale în cadrul proiectului PRIM, septembrie-octombrie 2021, elevii urmează a fi transferați în blocul de studii renovat și va fi categoric necesară alimentația elevilor, termenul de livrare a utilajului tehnologic nu poate fi extins.
Data:
19 apr 2021, 10:53
Subiectul întrebării:
Certificatul de conformitate / ISO9001
Întrebare:
intru nu a limita acces la achizitie, va rugam sa indicați sintagma - certificat confirmă asigurarea unui nivel corespunzător de calitate - (fiindcă in așa mod nu o sa găsiți ca temei de a refuza un OE daca nu prezinta neapărat ISO, deci o sa evitați contestații fondate) in baza LP131/2015 al. (2) art. 23 În conformitate cu principiul recunoașterii reciproce, in cazul în care operatorul economic nu deține un certificat de calitate astfel cum este solicitat de autoritatea contractantă, aceasta din urmă are obligația de a accepta orice alte certificări prezentate de operatorul economic respectiv, în măsura în care acestea confirmă asigurarea unui nivel corespunzător.
Răspuns (19 apr 2021, 13:46):
Vă mulțumim pentru sugestie, dar nu considerăm necesară această modificare.
Data:
19 apr 2021, 10:56
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini neconform
Întrebare:
dat fiind faptul ca ati indicat caracteristici exacte, care fac referire la anumite modele, recomandam sa introduceti sintagma - echivalent/analog cu ... - iar parametri ca dimensiuni, putere etc. trebuie indicate ca intervale de mărimi, sau +/-, ca sa ne conformam LP131/2015 art. Articolul 37. Regulile privind descrierea bunurilor, al. (6) Specificațiile tehnice nu vor face referinţă la o anumită marcă comercială sau la un anumit agent economic Al (9) art. 37 Specificaţiile tehnice trebuie să permită oricărui ofertant accesul egal la procedura de atribuire şi nu trebuie să aibă ca efect introducerea unor obstacole nejustificate de natură să restrîngă concurenţa între operatorii economici. De altfel vom contesta in baza Articolul 82. Dreptul la contestare a documentatiei de atribuire, cu privire la: • cerinţele cu privire la experienţa similară, criterii de calificare, specificaţii tehnice; • lipsa unui răspuns clar, complet şi fără ambiguităţi din partea AC, la solicitările de clarificări vizând prevederile documentației de atribuire; • impunerea de clauze contractuale inechitabile sau excesive.
Răspuns (19 apr 2021, 14:10):
Vă mulțumim pentru sugestii. Modificarea parametrilor: interval maxim al dimensiunilor +/- 5 mm; intervalul maxim a puterii nominale +/- 0,5 kw
Data:
19 apr 2021, 11:10
Subiectul întrebării:
Documente obligatorii
Întrebare:
solicitam sa introduceți cerința obligatorie de posesie a nr. de înregistrare a OE in Lista producătorilor de deșeuri electrice și electrocasnice, conform comunicatului AAP din 10/09/2020 - 17:30, autoritățile contractante, care vor iniția proceduri de achiziții publice pentru procurarea de produse de echipamente electrice și electronice (EEE) urmează să solicite de la operatorii economici, interesați să depună oferte, numărul de înregistrare din „Lista producătorilor” drept dovadă a conformării reglementărilor HG212/2018 p. 46 și 47, dar si LP209/2016 art. 12 alin. (5) lit. c), alin. (6) lit. a). Este de menționat că, potrivit pct. 52 din Regulament, de la 1 ianuarie 2019, pot introduce pe piață EEE numai producătorii înregistrați în „Lista producătorilor”, iar nerespectarea prevederilor Regulamentului de către cei implicați în ciclul de viață a EEE (producători, importatori, consumatori) constituie contravenție și se sancționează conform prevederilor art. 154 din Codul Contravențional al Republicii Moldova.
Răspuns (19 apr 2021, 13:48):
Vă mulțumim pentru sugestie, vom insista pe această cerință obligatorie la livrarea utilajului.
Data:
19 apr 2021, 14:17
Subiectul întrebării:
numărul de înregistrare din „Lista producătorilor”
Întrebare:
este tardiv sa cereți la livrare, fiindcă conform HG212/2018 art. 46 Producătorii existenți pe piață au obligația de a se înregistra în Lista producătorilor în termen de trei luni de la data intrării în vigoare a prezentului Regulament, primind un număr de înregistrare. de aceea includeți cerința, ca sa nu suportați consecințe din art. 154 CС218/2008. mulțumim de înțelegere.
Răspuns (19 apr 2021, 16:57):
Vă mulțumim pentru sugestie, vom insista pe această cerință obligatorie la livrarea utilajului.
Data:
19 apr 2021, 14:45
Subiectul întrebării:
Garanţia pentru ofertă
Întrebare:
in documentația standard 3.2. ați lăsat opțiunea de transfer bancar, atunci fie completați rechizite, fie lăsați doar cerința Garanție pentru ofertă (emisă de o bancă comercială) - de altfel rămânem confuzi...
Răspuns (20 apr 2021, 13:50):
Garanția pentru ofertă(emisă de o bancă comercială)
Mobilier pentru cantina școlară
Data:
21 apr 2021, 15:34
Subiectul întrebării:
1 Masă din inox cu poliță 1500x450x500
Întrebare:
inaltimea 500?
Răspuns (22 apr 2021, 15:31):
Da
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.