+373 22 003 999

Vă rugăm să ne adresați întrebările dvs. la adresa de e-mail info@achizitii.md sau în chat.

1
Perioada de actualizare
de la 16.04.2021 16:05
până la 29.04.2021 09:05
2
Propunerea ofertelor
de la 29.04.2021 09:05
până la 18.05.2021 23:05
au rămas 7 zile
3
Licitaţie

4
Evaluare

5
Contract

Statut Propunerea ofertelor
Valoarea estimată fără TVA 84 000 EUR
Perioada clarificărilor: 16 apr 2021, 16:05 - 29 apr 2021, 9:05
Perioada de depunere a ofertelor: 29 apr 2021, 9:05 - 18 mai 2021, 23:05

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Abonează-te
Procurarea echipament IT și video conferință
Informaţia despre solicitant
Denumirea
PRIMARIA MUNICIPIULUI EDINET
Codul fiscal/IDNO
1007601004984
Adresa
MD 4601, MOLDOVA, Edineț, mun.Edineţ, O.Cerempei 30
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
CONSTANTIN COJOCARI
Telefonul de contact
024622849
Fax
---
Datele achizitiei
Data publicării
16 apr 2021, 16:05
Data ultimilor modificări
27 apr 2021, 9:05
Achizitii.md ID
21038633
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de evaluare
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
3D PRINTER
Buget: 5000.0 EUR
Activ
Documentele procedurii de achiziție
model contract de bunuri.docx
Documentele la ofertă
16.04.21 16:05
formularul ofertei tehnice.docx
Documentele la ofertă
16.04.21 16:05
grila de evaluare tehnica.pdf grila de evaluare tehnica.pdf
Documentele la ofertă
16.04.21 16:05
duae _declaration_honour_procurement_en.docx
Documentele la ofertă
16.04.21 16:05
invitatie _tender it.pdf invitatie _tender it.pdf
Documentele la ofertă
16.04.21 16:05
anunt de contractare.pdf anunt de contractare.pdf
Documentele la ofertă
16.04.21 16:05
formularul ofertei financiare.docx
Documentele la ofertă
16.04.21 16:05
specificatii ttehnice.docx
Documentele la ofertă
27.04.21 09:05
Data:
16 apr 2021, 16:20
Subiectul întrebării:
separarea loturilor
Întrebare:
Buna ziua, va rugam sa separati bunurile pe loturi separata.
Răspuns (16 apr 2021, 16:56):
Buna ziua, bunurile sunt separate in 4 loturi in dependenta de necesitatile proiectului si destinatiei acestora in cadrul proiectului. O divizare in mai multe loturi nu poate fi dat fiind faptul ca procurarea include si instalare, punere in functiune, si mentenanta post vinzare.
Data:
27 apr 2021, 08:45
Subiectul întrebării:
Лот № 2
Întrebare:
Добрый день. Вся техническая документация на оборудование конференции переписана с техдокументации конкретного бренда слово в слово. Тем самым вы ограничиваете возможность поставки других производителей, что запрещено законом. Либо перепишите техническое задание, либо внесите в документы понятие эквивалент функций того что вы запрашиваете. Привязка к расположению разъёмов на оборудовании и их тип не влияет на выполнение заложенного функционала на другом оборудовании. Главное чтобы выполнялась задача указанная в запросе. Зачем для конференц-зала 16 уровневый эквалайзер. Правильно, потому что это написано в характеристиках конкретного бренда...
Răspuns (27 apr 2021, 09:03):
Buna ziua, Toate specificatiile tehnice pentru toate echipamentele din dosarul de licitație (inclusiv pentru video conferință) se referă la parametrii minimi de calitate în descrierea tehnică este inclus minim sau maxim independență de parametrii necesari. D-voastră puteți oferi egalizator de un nivel mai înalt de 16 nivele. Specificul proiectului nostru ne obligă să procurăm echipament cu performanțe și calitate înaltă. Dacă acest lucru nu este suficient de clar din desscrierea specificațiilor (vedeți documentul specificații tehnice: General requirements for all lots: 3. The indicated below technical requirements indicate the minimum quality criteria which offerors should propose. The offerors can propose equipment with better or higher parameters.) Atunci noi vom adăuga cuvintele ”… or similar quality parameters”.
Data:
28 apr 2021, 17:30
Subiectul întrebării:
Cantitate si Soft
Întrebare:
Buna ziua, avem urmatoarele intrebari asupra licitatiei. 1. Echipamentele sunt cate 2 unitati ne referim la CONFERENCE SYSTEM CONTROL UNIT -2 unitati, este vorba despre 2 seturi, 2 sali de conferinta sau doar 1, si daca va fi nevoie de la interconectat. 2. Nu esti specificat daca este nevoie de instalare si punere in functiune , este specificat in lot despre :" 1. The offeror has to include in price on job training for the project team regarding operation and maintaining of the proposed equipment" instruirea si instalarea sunt lucruri diferite, instalarea ne fiind inclusa in licitatie putem intelege ca se va achita suplimentar, daca e nevoie de aceasta, sau e doar vanzarea si livrarea echipamentelor
Răspuns (29 apr 2021, 08:55):
Buna ziua, la intrebarile Dvs. va comuncam urmatoarele: 1. Sistemul de videoconferinta este in 2 seturi deoarece vor fi instalate in 2 sali diferite, si nu va fi nevoie ca ele sa fie conectate fizic intre ele. Conecsiunea se va face doar prin internet. Salile sunt dotate cu internet de minim 200 Mbps. 2. Va rugam sa cititi cu atentie toate documentele dosarului de licitatie - in instructiunile pentru ofertanti este mentionat: 1.1 The subject of the contract is: Supply, delivery, unloading, siting and installation, commissioning and after sales services of the following supplies: Lot 1. Computer Equipment and software – 9 tablets, 12 notebooks and software Lot 2. Audio-video conference system (local and online) integrated – 2 systems Lot 3. One 3D printer – 1 unit Lot 4. ADVERTISING OUTDOOR LED DISPLAY – 1 unit at the project office Edinet, Independentei, 74, DDP, and in 30 days in accordance with the contract notice/additional information about the contract notice.
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Perioada de actualizare".