1
Perioada de actualizare
de la 15.04.2021 14:07
până la 26.04.2021 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 26.04.2021 12:00
până la 07.05.2021 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 15 144 000 MDL
Perioada clarificărilor: 15 apr 2021, 14:07 - 26 apr 2021, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 26 apr 2021, 12:00 - 7 mai 2021, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

---
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Bucuriei 12a
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Drăgălin Cristian
Telefonul de contact
+37322212296
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
15 apr 2021, 14:07
Valoarea estimată (fără TVA)
15 144 000 MDL
Achizitii.md ID
21038558
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, Chisinau, mun. Chișinău, str. Bucuriei 12a
Durata contractului
20 mai 2021 03:00 - 30 dec 2022 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație a podurilor pe drumul M5 Frontiera cu Ucraina–Criva–Bălți–Chișinău– Tiraspol–frontiera cu Ucraina, km 24,935 CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
DUAE poduri M5 km 24.935 km 38.34
Documentele la ofertă
DUAE
15.04.21 14:07
Anunt de participare lucrari poduri M5 km 24.935 km 38.34
Documentele la ofertă
Anunț de participare
15.04.21 14:07
documente licitatie lucrări poduri M5 km 24.935 km 38.34
Documentele la ofertă
Documente de licitație
15.04.21 14:07

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

IPS ”Corsag” SRL

Preţul ofertei: 15 208 561,77 MDL
Statut: Învingător
Motivul: În baza hotărârii grupului de lucru al Î.S. ,,Administrația de Stat a Drumurilor” nr. ocds-b3wdp1-MD-1618484124646 din 18.05.2021 ce ține de evaluarea rezultatelor licitației publice nr. ocds-b3wdp1-MD-1618484124646 din 07.05.2021, în vederea achiziționării lucrărilor de reparație a podurilor pe drumul M5 Frontiera cu Ucraina–Criva–Bălți–Chișinău– Tiraspol–frontiera cu Ucraina, km 24,935; km 38,34, vă comunicăm următoarele: Operatorul economic IPS "Corsag" S.R.L. a propus oferta pentru lotul I km 24,935 în sumă de 15 208 561,77 (cincisprezece milioane două sute opt mii cinci sute șaizeci și unu lei, 77 bani) fără TVA și 18 250 274,12 (optsprezece milioane două sute cincizeci mii două sute șaptezeci și patru lei, 12 bani) inclusiv TVA, și pentru lotul II km 38,34 în sumă de 12 029 863,88 (douăsprezece milioane douăzeci și nouă mii opt sute șaizeci și trei lei, 88 bani) fără TVA și 14 435 836,66 (paisprezece milioane patru sute treizeci și cinci mii opt sute treizeci și șase lei, 66 bani) inclusiv TVA, cu corespunderea cerințelor înaintate. Oferta câștigătoare corespunde cerinţelor minime de calificare solicitate prin documentele de licitaţie ce ţine de experienţă similară, de asemenea au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-a constituit garanţia pentru ofertă, devizele şi alte documente necesare calificării. La evaluarea părţii financiare a ofertei s-a constatat că operatorul economic câștigător a elaborat devizele în conformitate cu cerinţele normativelor tehnice în vigoare, incluzând toate lucrările şi respectând toate cerinţele înaintate faţă de obiectul achiziţiei conform caietului de sarcini. Contractul de achiziție va fi încheiat în conformitate cu art. 31 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 și va cuprinde toate datele prezentate în ofertă, după cum au fost precizate în documentația de atribuire. După semnarea contractului, autoritatea contractantă va elibera garanţia pentru ofertă. Potrivit ordinului Ministerului Finanțelor nr.145 din 24.11.2020, în termen de 5 zile de la data comunicării rezultatelor procedurii de achiziție publică, ofertantul desemnat câștigător va prezenta autorității contractante și Agenției Achiziții Publice ,,Declarația privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani,,.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări