Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21038518
1
Perioada de actualizare
de la
14.04.2021 21:13
până la 02.05.2021 16:14
până la 02.05.2021 16:14
2
Propunerea ofertelor
de la
02.05.2021 16:14
până la 08.05.2021 14:14
până la 08.05.2021 14:14
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
12 679 579 MDL
Perioada clarificărilor:
14 apr 2021, 21:13 - 2 mai 2021, 16:14
Perioada de depunere a ofertelor:
2 mai 2021, 16:14 - 8 mai 2021, 14:14
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Lucrări de reparație curentă în curţile blocurilor de locuit din sectorul Ciocana
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. S.Lazo,18 mun. Chişinău
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
14 apr 2021, 21:13
Data ultimilor modificări
28 apr 2021, 18:06
Achizitii.md ID
21038518
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Lucrări de reparație curentă în curţile blocurilor de locuit din sectorul Ciocana
Buget: 12679579.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
Data:
28 apr 2021, 18:06
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
În caiet de sarcini sunt incluse poziții cu simbol de norme DI18G și prevăd utilaje specializate cu unitate de măsură h-ut. Din ce considerente s-a decis o astfel de modalitate de contractare a lucrărilor și nu una bazată pe volume de lucrări necesare execuției. Raporturile între ore buldoexcavator si tone de pămînt transportat diferă esențial de la o locație la alta, ca de exemplu 110 ore /272 tn și 90 ore/ 89 tn.? Tot odată fiind inclusă si poziția TsH92B pentru toată cantitatea de pămînt transportat, nu este cumva o dublare de lucrări? Dacă nu, la ce fel de lucrări vor fi antrenate utilajele? Ele nu se regăsesc în caiet de sarcini? Cum și de cine va fi efectuată evidența orelor lucrate, stabilite sarcinile? Ce acte va fi nevoit să prezinte executorul la achitarea lucrărilor pentru a confirma orele lucrate?
Răspuns (29 apr 2021, 15:51):
S-a decis de a folosi astfel de unitate de masura reiesind din potentiala complexitate a lucrarilor reflectate in caietul de sarcini, oferind posibiliatea de a antrena utilajul de buldoexcavator pe toata perioada executiei lucrarilor.
Aceasta modalitate de contrctare a lucrarilor a fost adoptata din considerentele ca buldoexcavatorul este un utilaj mutifnctional si nu este limitat doar la un tip de lucrare specifica. Astfel a fost oferita posibilitatea de a facilita executia lucrarilor pe mai multe componente, in functie de metoda de organizare a lucrarilor de catre Antreprenor, in eficientizarea si urgentarea lucrarilor de reparatie. Raporturile intre ore si volum transportat nu sunt direct proportionale, unele incarcari fiind executate manual, unele deseuri fiind descarcate din freza direct in autobasculanta, precum si ipoteza ca un numar de ore a buldoexcavatorului va fi utilizat pentru alte lucrari decat cele destinate pentru incarcarea deseurilor.
Utilajele vor fi antrenate in conformitate cu caietul de sarcini.
Evidenta orelor va fi efectuata de catre antreprenor si contrasemnate de catre reprezentantul beneficiarului sau responsabil tehnic din partea beneficiarului, după caz, la procesele verbale fiind anexate rapoarte cu volume, ore si consum de motorina-zi.
Data:
29 apr 2021, 07:41
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Pozitiile AcE07C includ capace din fonta noi, sau demontate anterior in pozitiile RpAcF01D1?
Daca capace noi, de care tip: B125 sau C250? Multumesc
Răspuns (29 apr 2021, 15:51):
Capacele vor fi ridicate la cota necesara in functie de situatia in teren. Capace noi vor fi montate in cazul cand sunt deteriorate sau lipsesc. Tipul capacului va fi C250, in caz daca nu se justifica altfel in functie de situatia in teren.
Data:
30 apr 2021, 08:20
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
În urma examinării șantierului am constata că situația în teren (suprafețe carosabil, trotuar, parcări) nu corespunde cu cele din caietul de sarcini. În realitate unele lipsesc și necesită amenajări noi. Publicați vă rog planurile/schitele, conform cărora vor fi executate amenajări noi.
Răspuns (30 apr 2021, 16:14):
Documentatia standard pentru licitatie a fost elaborata in conformitate cu Legea nr. 131/2015, Legea nr. 163/2010, Legea nr. 721/2010, in limitele scopului obiectului licitat.
Data:
30 apr 2021, 08:30
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Interesantă modalitate "de a facilita executia lucrarilor pe mai multe componente, in functie de metoda de organizare a lucrarilor de catre Antreprenor." din bani publici! Conform căruia act normativ sa ajuns la această decizie de facilitare a antreprenorului? Reiterăm sunt dublari de volume sau în caiet de sarcini nu sunt reflectate toate lucrările ce urmează a fi executate!
Răspuns (30 apr 2021, 16:13):
Volumele se vor achita in baza procerselor verable de lucrari executate de facto.
Data:
30 apr 2021, 09:35
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Conform HG 669 din 27.05.2016 ” caiet de sarcini – documentaţie scrisă, parte componentă a documentaţiei de atribuire, care detaliază condiţiile tehnice de execuţie a lucrărilor, cerinţele faţă de calitatea materialelor, standardele şi reglementările tehnice aplicabile, protecţia mediului, protecţia muncii, tehnologiile, transporturile pe şantier, inspecţiile, testele, verificările, modificările, măsurătorile etc.;” Tot odată punct 32 prevede ” Caietul de sarcini este parte integrantă din proiectul tehnic de execuţie verificat, avizat şi aprobat potrivit prevederilor legale. Pentru asigurarea unor informaţii complete, necesare în vederea elaborării ofertei tehnice, documentaţia minimală trebuie să conţină caietele de sarcini pe specialităţi, liste cuprinzînd cantităţi de lucrări, precum şi planşele principale ale obiectelor.” Astfel avind in vedere prevederile art 45. 3) „este asigurată elaborarea, verificarea şi aprobarea, în modul stabilit, a documentaţiei de proiect şi deviz”, solicităm publicarea raportului de verificare a devizului beneficiaruli. În cazul unui raspuns formal ne rezervăm deptul de a contesta procedura dată.
Răspuns (30 apr 2021, 16:14):
Documentatia standard pentru licitatie a fost elaborata in conformitate cu Legea nr. 131/2015, Legea nr. 163/2010, Legea nr. 721/2010, in limitele scopului obiectului licitat.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK