Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21038457
1
Perioada de actualizare
de la
13.04.2021 14:07
până la 23.04.2021 14:30
până la 23.04.2021 14:30
2
Propunerea ofertelor
de la
23.04.2021 14:30
până la 04.05.2021 15:00
până la 04.05.2021 15:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
1 040 000 MDL
Perioada clarificărilor:
13 apr 2021, 14:07 - 23 apr 2021, 14:30
Perioada de depunere a ofertelor:
23 apr 2021, 14:30 - 4 mai 2021, 15:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Servicii de proiectare: „Reconstruirea cu extindere a școlii din str. Vasile Lupu, 14, sector Buiucani, mun. Chișinău”
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mihai Viteazul 2
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
13 apr 2021, 14:07
Data ultimilor modificări
14 apr 2021, 15:04
Achizitii.md ID
21038457
MTender ID
CPV
71200000-0 - Servicii de arhitectură şi servicii conexe
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
img_0001 dispoziția pg.pdf
img_0001 dispoziția pg.pdf
Documentele la ofertă
dispoziția nr.13-d din 22.1.2021 emisă de Primarul General al municipiului Chișinău
13.04.21 14:07
img_0004 anunț de participare.pdf
img_0004 anunț de participare.pdf
tenderNotice
anunț de participare
13.04.21 14:07
img_0002 certificat de urbanism.pdf
img_0002 certificat de urbanism.pdf
Documentele la ofertă
certificat de urbanism nr. 139/21 din 3.3.2021
13.04.21 14:07
img_0003 tema de proiectare.pdf
img_0003 tema de proiectare.pdf
Documentele la ofertă
tema de proiectare
13.04.21 14:07
Data:
14 apr 2021, 15:04
Subiectul întrebării:
Clarificare nr.1
Întrebare:
Conform pct. 10 din anunțul de participare, termenii și condițiile de executare solicitați sunt: I etapă - 3 luni, II etapă - 6 luni. Totodată potrivit pct. 5 din tema de proiectare, compartimentele PG, SA, CBA, IT, APT, IVC și OLC urmează a fi transmise preturii până la data de 1 iunie 2021, iar compartimentele RAC, RT, IEI, TS și SIP până la data de 30 decembrie 2021. Clarificați vă rog după care prevederi ne conducem.
Răspuns (20 apr 2021, 15:48):
Conform informației de participare în anunuțul de participare
Data:
14 apr 2021, 15:08
Subiectul întrebării:
Clarificare nr.2
Întrebare:
Care este suprafața în m2 actuală a școlii și care suprafață se intenționează a fi obținută după extindere?
Răspuns (20 apr 2021, 15:52):
Suprafața școlii existente circa 2500 mp și extindere cu 3500 mp
Data:
14 apr 2021, 15:13
Subiectul întrebării:
Clarificare nr.3
Întrebare:
Câte clase suplimentare doriți să obțineți, inclusiv câți elevi per fiecare clasă?
Răspuns (20 apr 2021, 15:56):
În dependență de suprafața obținută în timpul proiectării, arhitectul sau echipa de arhitecți v-a calcula numărul de clase și numărul de elevi în conformitate cu normele în vigoare. Se preconizează capacitatea de la 1200 pînă la 1500 elevi.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK