1
Perioada de actualizare
de la 13.04.2021 13:48
până la 23.04.2021 14:00
2
Propunerea ofertelor
de la 23.04.2021 14:00
până la 05.05.2021 14:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 222 150 MDL
Perioada clarificărilor: 13 apr 2021, 13:48 - 23 apr 2021, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 23 apr 2021, 14:00 - 5 mai 2021, 14:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Hârtie de birou
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Constantin Tănase, 7
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Balîca Evgheni
Telefonul de contact
069691917
Datele achizitiei
Data publicării
13 apr 2021, 13:23
Data ultimilor modificări
13 apr 2021, 13:48
Valoarea estimată (fără TVA)
222 150 MDL
Achizitii.md ID
21038455
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Constantin Tănase, 7
Durata contractului
13 mai 2021 13:45 - 31 dec 2021 13:45
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Hârtie de birou CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 6200.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare.pdf anunț de participare.pdf
Documentele la ofertă
13.04.21 13:48
documentatia_standard_lp.docx
Documentele la ofertă
13.04.21 13:48
fda.pdf fda.pdf
Documentele la ofertă
13.04.21 13:48
duae_hârtie.doc
Documentele la ofertă
13.04.21 13:48
Documentele lotului
anunț de participare.pdf
13.04.21 13:48

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

RADOP-OPT SRL

Preţul ofertei: 196 362,90 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Ofertă conformă și acceptată
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Mitra-Grup

Preţul ofertei: 198 556 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Cartnord SRL

Preţul ofertei: 208 928,75 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări