1
Perioada de actualizare
de la 12.04.2021 17:55
până la 22.04.2021 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 22.04.2021 09:00
până la 04.05.2021 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 2 250 MDL
Perioada clarificărilor: 12 apr 2021, 17:55 - 22 apr 2021, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 22 apr 2021, 9:00 - 4 mai 2021, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

65.Set de dus: Cap de duș 3 funcțional: ploaie, masaj, mixt,Tija metalică mobilă 655 mm,Diametrul capului de duș 100 mm,Sistem Easy Clean- detartrajul ușor al dușului ,Furtun de duș din plastic 1600 mm Crom,CARACTERISTICI- Tip suport de duș,Montare pe perete ,Culoare crom, Material Alamă,Scop Pentru duș, Garanție 24 luni
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Serviciul achizitii publice
Telefonul de contact
022250809, 022250707
Datele achizitiei
Data publicării
12 apr 2021, 17:44
Data ultimilor modificări
14 apr 2021, 11:10
Valoarea estimată (fără TVA)
2 250 MDL
Achizitii.md ID
21038422
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Durata contractului
7 mai 2021 03:00 - 31 dec 2021 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
65.Set de dus CPV: 44115200-1 - Materiale pentru instalaţii de apă şi canalizare şi materiale de încălzire
Cantitatea: 5.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
5.declaratie (24.11.2020).doc
Documentele la ofertă
12.04.21 17:55
4. duae (26.11.2020).doc
Documentele la ofertă
12.04.21 17:55
3.documentatia_standard_bunuri materiale santehnice.docx
Documentele la ofertă
14.04.21 11:10

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

ELPO

Preţul ofertei: 400 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta corespunde cerintelor solicitate.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Lumina

Preţul ofertei: 1 658,33 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

FPC SANTARM

Preţul ofertei: 2 520 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări