1
Perioada de actualizare
de la 12.04.2021 11:08
până la 25.04.2021 13:09
2
Propunerea ofertelor
de la 25.04.2021 13:09
până la 15.05.2021 13:09
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 203 333,33 MDL
Perioada clarificărilor: 12 apr 2021, 11:08 - 25 apr 2021, 13:09
Perioada de depunere a ofertelor: 25 apr 2021, 13:09 - 15 mai 2021, 13:09
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Tip: Soluție antispam pentru email, inclusiv 12 luni de suport standard de la producător.
Cantitate: Licență per activ email users (pentru 600-1000 users). Este responsabilitatea ofertantului de a determina modelul de licențiere.
Cerințe de licențiere:
Toate licențele livrate vor include prețul pentru un an de suport și mentenanță, furnizat de producătorul licențelor, care va începe de la data acceptanței soluției. În cazul activării licențelor până la data acceptanței soluției, toate costurile suportate de producătorul de licențe în timpul efectuării lucrărilor de instalare, configurare vor fi suportate de către ofertant.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Elena Samoila
Telefonul de contact
022822237
Datele achizitiei
Data publicării
9 apr 2021, 9:23
Data ultimilor modificări
12 apr 2021, 12:11
Valoarea estimată (fără TVA)
203 333,33 MDL
Achizitii.md ID
21038311
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Durata contractului
7 iun 2021 11:06 - 31 dec 2021 11:06
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Soluție antispam pentru email, inclusiv 12 luni de suport standard de la producător CPV: 48700000-5 - Utilitare pentru pachete software
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
2. anunt de participare.docx
tenderNotice
12.04.21 11:08
3. duae.doc
Criterii de eligibilitate
12.04.21 11:08
1. documentatia de atribuire.doc
Documentele la ofertă
12.04.21 11:08

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

I.C.S. Reliable Solutions Distributor S.R.L.

Preţul ofertei: 98 780 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Urmare a examinării și evaluării ofertei operatorului economic RELIABLE SOLUTIONS DISTRIBUTOR SRL (oferta cu prețul cel mai mic) și corespunderea cerințelor de calificare, Grupul de lucru prin Decizia de atribuire din 28.05.2021 hotărăște atribuirea contractului în sumă de 98 780,00 fără TVA operatorului economic RELIABLE SOLUTIONS DISTRIBUTOR SRL.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

BTS PRO

Preţul ofertei: 127 775 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări