Achiziţie publică
21038284
Servicii de deservire și mentenanță a echipamentului radiologic
1
Perioada de actualizare
de la 08.04.2021 13:21
până la 12.04.2021 12:00
până la 12.04.2021 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 12.04.2021 12:00
până la 15.04.2021 12:00
până la 15.04.2021 12:00
3
Licitaţie
16.04.2021 15:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Activ
Valoarea estimată fără TVA
160 000 MDL
Perioada clarificărilor:
8 apr 2021, 13:21 - 12 apr 2021, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor:
12 apr 2021, 12:00 - 15 apr 2021, 12:00
Începutul licitației:
16 apr 2021, 15:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
a. Activitati la solicitare:
Se intervine in maxim 2 ore prin suport telefonic la orice solicitare pentru diagnosticarea/repararea echipamentului;
Se intervine in maxim 48 ore lucratoare, fizic, la locatie, la orice solicitare pentru diagnosticarea/repararea echipamentului;
Diagnosticare si reparatie defect la solicitarea beneficiarului in numar si volum nelimitat;
Montare, demontare, punere in functiune parti componente si piese de schimb ale echipamentelor, ca urmare a unei constatari, in numar si volum orar nelimitat;
Reglaje si testari dupa fiecare interventie (cu sau fara inlocuire de componente), la necesitate, conform documentatiei tehnice;
b. Activitati de mentenanta (interventie generala preventiva si obligatorie:
interventii anuale (Revizii tehnice, o data la sase/trei luni) in cadrul carora se efectueaza intretineri generale preventive si obligatorii conform manualelor de service;
o Verificarea conditiilor de lucru a echipamentului
o Verificarea mesei R/F, calibrarea la necesitate
o Verificarea unitatii de vizualizare
o Verificarea tubului radiologic, calibrarea la necesitate
o Verificarea unitatii de procesare imagine
o Verificare REF PC
o Verificare APC
o Verificare MPC
o Verificarea generatorului, calibrarea la necesitate
o Verificarea accesoriilor echipamentului
o Verificarea colimatorului, calibrarea la necesitate
o Verificarea detectorului, calibrarea conform manualelor de service
o Verificarea ClarityPACS, efectuarea lucrarilor de profilaxie
o Verificare Imprimanta Drypix 2000, efectuarea lucrarilor de profilaxie
o Analiza fişierelor de erori înregistrate pe parcursul utilizării şi implementarea măsurilor pentru evitarea lor şi/sau înlăturarea cauzelor de eroare (Conform manualelor de service ale echipamentului).
o Verificarea numarului de expuneri si resetarea acestuia la inlocuirea tubului (Conform manualelor de service ale echipamentului)
o O importanta deosebita va fi acordata verificării si întreţinerii tubului de radiaţii ionizante
Se va asigura functionarea la parametri corespunzatori;
c. Activitati suplimentare (cuprinse in contractul de service)
Furnizarea si implementarea, in mod gratuit, a tuturor corectiilor constand in upgrade-uri de soft, piese de schimb, pachete de siguranta emise de catre producator pentru a asigura intretinerea si functionarea in conditii optime si de siguranta a dispozitivelor medicale precum si pentru imbunatatirea performantelor acestora (se vor atasa documente doveditoare).
Fiecare raport de service va fi semnat de catre Autoritatea Contractanta care va pastra un exemplar;
Se vor consemna in raportul de service piesele de schimb necesare rezolvarii eventualelor defectiuni ale sistemului (fie si constatate in timpul reviziei);
In calitate de distribuitor autorizat prestatorul de servicii va anunţa Beneficiarul despre toate noutăţile tehnice aferente domeniului şi posibilităţile de up - grade ale echipamentelor (conform buletinelor de informare primite de la producatorul aparatelor care fac obiectul prezentei oferte).
Se va respecta legislatia in vigoare, in special cea referitoare la protecţia muncii, protecţia mediului iar in cazul echipamentelor radiodiagnostice cea referitoare la radioprotecţie (acolo unde este cazul).
Se va păstra confidenţialitatea datelor legate de activitatea Beneficiarului şi ale echipamentelor care fac obiectul prezentei oferte;
Se intervine in maxim 2 ore prin suport telefonic la orice solicitare pentru diagnosticarea/repararea echipamentului;
Se intervine in maxim 48 ore lucratoare, fizic, la locatie, la orice solicitare pentru diagnosticarea/repararea echipamentului;
Diagnosticare si reparatie defect la solicitarea beneficiarului in numar si volum nelimitat;
Montare, demontare, punere in functiune parti componente si piese de schimb ale echipamentelor, ca urmare a unei constatari, in numar si volum orar nelimitat;
Reglaje si testari dupa fiecare interventie (cu sau fara inlocuire de componente), la necesitate, conform documentatiei tehnice;
b. Activitati de mentenanta (interventie generala preventiva si obligatorie:
interventii anuale (Revizii tehnice, o data la sase/trei luni) in cadrul carora se efectueaza intretineri generale preventive si obligatorii conform manualelor de service;
o Verificarea conditiilor de lucru a echipamentului
o Verificarea mesei R/F, calibrarea la necesitate
o Verificarea unitatii de vizualizare
o Verificarea tubului radiologic, calibrarea la necesitate
o Verificarea unitatii de procesare imagine
o Verificare REF PC
o Verificare APC
o Verificare MPC
o Verificarea generatorului, calibrarea la necesitate
o Verificarea accesoriilor echipamentului
o Verificarea colimatorului, calibrarea la necesitate
o Verificarea detectorului, calibrarea conform manualelor de service
o Verificarea ClarityPACS, efectuarea lucrarilor de profilaxie
o Verificare Imprimanta Drypix 2000, efectuarea lucrarilor de profilaxie
o Analiza fişierelor de erori înregistrate pe parcursul utilizării şi implementarea măsurilor pentru evitarea lor şi/sau înlăturarea cauzelor de eroare (Conform manualelor de service ale echipamentului).
o Verificarea numarului de expuneri si resetarea acestuia la inlocuirea tubului (Conform manualelor de service ale echipamentului)
o O importanta deosebita va fi acordata verificării si întreţinerii tubului de radiaţii ionizante
Se va asigura functionarea la parametri corespunzatori;
c. Activitati suplimentare (cuprinse in contractul de service)
Furnizarea si implementarea, in mod gratuit, a tuturor corectiilor constand in upgrade-uri de soft, piese de schimb, pachete de siguranta emise de catre producator pentru a asigura intretinerea si functionarea in conditii optime si de siguranta a dispozitivelor medicale precum si pentru imbunatatirea performantelor acestora (se vor atasa documente doveditoare).
Fiecare raport de service va fi semnat de catre Autoritatea Contractanta care va pastra un exemplar;
Se vor consemna in raportul de service piesele de schimb necesare rezolvarii eventualelor defectiuni ale sistemului (fie si constatate in timpul reviziei);
In calitate de distribuitor autorizat prestatorul de servicii va anunţa Beneficiarul despre toate noutăţile tehnice aferente domeniului şi posibilităţile de up - grade ale echipamentelor (conform buletinelor de informare primite de la producatorul aparatelor care fac obiectul prezentei oferte).
Se va respecta legislatia in vigoare, in special cea referitoare la protecţia muncii, protecţia mediului iar in cazul echipamentelor radiodiagnostice cea referitoare la radioprotecţie (acolo unde este cazul).
Se va păstra confidenţialitatea datelor legate de activitatea Beneficiarului şi ale echipamentelor care fac obiectul prezentei oferte;
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2069, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. I. Pruncul
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
8 apr 2021, 13:17
Data ultimilor modificări
8 apr 2021, 13:21
Valoarea estimată (fără TVA)
160 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
1 600 MDL
Achizitii.md ID
21038284
MTender ID
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2069, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. I. Pruncul
Durata contractului
19 apr 2021 13:20 - 31 dec 2021 13:20
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de deservire și mentenanță a echipamentului radiologic
CPV: 50400000-9 - Servicii de reparare şi de întreţinere a echipamentului medical şi de precizie
Cantitatea: 12.0
Unități de măsură: Bucata
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.
2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
Neotec
Preţul ofertei:
159 000 MDL
Statut:
Învingător
Sunt îndeplinite toate specificațiile solicitate
06.05.21 08:11
Motivul: Sunt îndeplinite toate specificațiile solicitate
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
declaratie reactie.semnat.pdf
declaratie reactie.semnat.pdf
ID: 00690b49-51a2-4016-8c90-69e19bd79473
Documente de depunere
Data încărcării:
14.04.21 12:16
Data deschiderii:
15.04.21 12:00
seg statement for neotec pentru servicii.semnat.pdf
seg statement for neotec pentru servicii.semnat.pdf
ID: 1638e0da-4113-4842-8c85-6436b2f301cd
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
14.04.21 12:21
Data deschiderii:
15.04.21 12:00
certificate ingineri.semnat.pdf
certificate ingineri.semnat.pdf
ID: 28f67f1e-1b17-44be-ac6d-d0b339660d35
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
14.04.21 12:16
Data deschiderii:
15.04.21 12:00
certificat conturi.semnat.pdf
certificat conturi.semnat.pdf
ID: 368814ff-6c27-4322-8691-b3d57df233a9
Documente de depunere
Data încărcării:
14.04.21 12:16
Data deschiderii:
15.04.21 12:00
scrisoarea autorizata fujifilm.semnat.pdf
scrisoarea autorizata fujifilm.semnat.pdf
ID: 3b7e8a0e-e95a-48db-a6e6-903a8bb541f5
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
14.04.21 12:18
Data deschiderii:
15.04.21 12:00
specificaţii tehnice şi de formare a preţului (f4.2).semnat.pdf
specificaţii tehnice şi de formare a preţului (f4.2).semnat.pdf
ID: 547fe52a-ea4d-41e3-9161-c6c6437f4b72
Propunere financiară
Data încărcării:
15.04.21 09:23
Data deschiderii:
15.04.21 12:00
specificaţii tehnice şi de formare a preţului (f4.2).semnat.pdf
specificaţii tehnice şi de formare a preţului (f4.2).semnat.pdf
ID: 547fe52a-ea4d-41e3-9161-c6c6437f4b72
Propunere financiară
Data încărcării:
14.04.21 12:22
Data deschiderii:
15.04.21 12:00
planul de mentenanta anual.semnat.pdf
planul de mentenanta anual.semnat.pdf
ID: 6a33495a-7abd-4494-ba20-10ef0785d15d
Documente de depunere
Data încărcării:
14.04.21 12:17
Data deschiderii:
15.04.21 12:00
Propunere financiară
Data încărcării:
14.04.21 12:17
Data deschiderii:
15.04.21 12:00
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
14.04.21 12:15
Data deschiderii:
15.04.21 12:00
certificat de inregistrare si extras din registru.semnat.pdf
certificat de inregistrare si extras din registru.semnat.pdf
ID: a7fa957b-75b8-4f01-8bd2-1712ba13e934
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
14.04.21 12:16
Data deschiderii:
15.04.21 12:00
specificaţii tehnice (f4.1) .semnat.pdf
specificaţii tehnice (f4.1) .semnat.pdf
ID: ad5d2dbe-8d67-4019-afc4-7b064aa2aeb6
Documente de depunere
Data încărcării:
14.04.21 12:24
Data deschiderii:
15.04.21 12:00
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK