Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21038270
1
Perioada de actualizare
de la
08.04.2021 13:49
până la 14.04.2021 09:00
până la 14.04.2021 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la
14.04.2021 09:00
până la 21.04.2021 10:00
până la 21.04.2021 10:00
3
Licitaţie
de la
22.04.2021 15:00
până la 22.04.2021 15:09
până la 22.04.2021 15:09
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
560 000 MDL
Perioada clarificărilor:
8 apr 2021, 13:49 - 14 apr 2021, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor:
14 apr 2021, 9:00 - 21 apr 2021, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Lucrări de reparație capitală a rețelei de canalizare, alimentare cu apă rece si caldă , lucrări de reparație a bailor si veceurilor în căminul nr.2 de elevi al Scolii Profesionale Nr.5
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str.Burebista nr.66
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Mariana Juc
Telefonul de contact
022523467, 022523729, 68387555
E-mail
Datele achizitiei
Data publicării
8 apr 2021, 13:49
Data ultimilor modificări
8 apr 2021, 14:18
Achizitii.md ID
21038270
MTender ID
CPV
45300000-0 - Lucrări de instalaţii pentru clădiri
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
anunt_de_participare.semnat.pdf
anunt_de_participare.semnat.pdf
Documentele la ofertă
anunț de participare
8.04.21 13:49
caiet de sarcini.sp5.pdf
caiet de sarcini.sp5.pdf
Documentele la ofertă
caiet de sarcini
8.04.21 13:49
doc.standart-converted.semnat.pdf
doc.standart-converted.semnat.pdf
Documentele la ofertă
documente standart
8.04.21 13:49
Data:
8 apr 2021, 14:18
Subiectul întrebării:
Anunt de participare
Întrebare:
Pînă la data limită publicării ofertelor vor fi organizate vizite la șantier unde se va lua cunoștință cu volumul de lucru și familiarizarea cu complexitatea lucrărilor. Corect ar fi Pînă la data limita perioadei de clarificare vor fi organizate vizite la șantier unde se va lua cunoștință cu volumul de lucru și familiarizarea cu complexitatea lucrărilor. Care este sensul pina la termenul depunerii ofertei daca dupa expirarea termenului de clarificari este imposibil de solicitat clarificari!
Răspuns (8 apr 2021, 15:57):
Da, aveti dreptate, Vizitele la șantier unde se va lua cunoștință cu volumul de lucru și familiarizarea cu complexitatea lucrărilor se vor face până la data limita a perioadei de clarificare (14.04.21).
Data:
8 apr 2021, 14:29
Subiectul întrebării:
Anunt de participare
Întrebare:
Punctul 22 din Anunt de participare! Operatorul Economic este in drept sa solicite evacuarea obiectelor Beneficiarului de pe santier! In caz in care Autoritatea Contractanta va refuza Antreprenorul nu poarta nici o raspundere materiala! In caz in care aceste obiecte nu pot fi transportate, se formeaza un act de predare temporar a obiectului( obiectelor) dat! In acest caz Antreprenorul este acela care restrectioneaza accesul la obiecte date pentru orice persoana care nu face parte din cadrul companiei respectiv si Beneficiarului! Dar numai in cazul cind este posibil de a executa lucrarile fara a deteriora obiectele Beneficiarului! Materiale de protectie fiind asigurate de Beneficiar!
Răspuns (8 apr 2021, 16:22):
Caminul nr.2 are 9 etaje. Fiecare etaj este divizat în două secții. Reparația urmează să fie efectuată pe o singură secție, et.2-9. Suntem dispuși să facem accesibil șantierul pentru lucrări în limita posibilităților, ținând cont că în acest bloc locuiesc și elevii.
Data:
8 apr 2021, 16:42
Subiectul întrebării:
Anunt de participare
Întrebare:
Nu ati înțeles sensul ! Din cele exspuse de Dvs mai sus, reesă ca accesul la încăperi au mai multe persoane. Ceia ce confirmă faptul că nu sunteți în drept sa solicitați în mod obligatoriu raspunderea de obiectele ale Autorității Contractante în încaperile unde au acces persoane neidentificate! Student de anul I la facultatea de drept vă face praf în judecată! Solicităm excluderea acestui punct din Anunt de Participare . În caz contrariu vom fi nevoiți să apelăm la ANSC.
Răspuns (9 apr 2021, 10:44):
Din practica precedentă dorim să resonsabilizăm operatorii economici/ lucrătorii firmei în vederea păstrării bunurilor care nu sunt transportabile. Aceste bunuri vor fi transmise printru-un act de primire predare.
Incă o concretizare: elevii locuesc în secția unde nu se face reparație. Pentru alte întrebări și neclarități grupul de lucru este dispus să discute individual la șantier sau după caz prin telefon.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK