1
Perioada de actualizare
de la 08.04.2021 13:49
până la 14.04.2021 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 14.04.2021 09:00
până la 21.04.2021 10:00
3
Licitaţie
de la 22.04.2021 15:00
până la 22.04.2021 15:09
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 560 000 MDL
Perioada clarificărilor: 8 apr 2021, 13:49 - 14 apr 2021, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 14 apr 2021, 9:00 - 21 apr 2021, 10:00
Începutul licitației: 22 apr 2021, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Lucrări de reparație curentă a rețelei de canalizare, alimentare cu apă rece si caldă , lucrări de reparație a bailor si veceurilor în căminul nr.2 de elevi al Scolii Profesionale Nr.5
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str.Burebista nr.66
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Mariana Juc
Telefonul de contact
022523467, 022523729, 68387555
Datele achizitiei
Data publicării
8 apr 2021, 10:10
Data ultimilor modificări
8 apr 2021, 14:18
Valoarea estimată (fără TVA)
560 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
5 600 MDL
Achizitii.md ID
21038270
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str.Burebista nr.66
Durata contractului
23 apr 2021 13:35 - 31 dec 2021 13:35
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație curentă a rețelei de canalizare, alimentare cu apă rece si caldă , lucrări de reparație a bailor si veceurilor în căminul nr.2 de elevi al Scolii Profesionale Nr.5 CPV: 45300000-0 - Lucrări de instalaţii pentru clădiri
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt_de_participare.semnat.pdf anunt_de_participare.semnat.pdf
Documentele la ofertă
anunț de participare
8.04.21 13:49
caiet de sarcini.sp5.pdf caiet de sarcini.sp5.pdf
Documentele la ofertă
caiet de sarcini
8.04.21 13:49
duae.semnat.pdf duae.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Duae
8.04.21 13:49
doc.standart-converted.semnat.pdf doc.standart-converted.semnat.pdf
Documentele la ofertă
documente standart
8.04.21 13:49
Documentele lotului
duae.semnat.pdf
duae
8.04.21 13:49
doc.standart-converted.semnat.pdf
documente standart
8.04.21 13:49
caiet de sarcini.sp5.pdf
caiet de sarcini
8.04.21 13:49
anunt_de_participare.semnat.pdf
anunț de participare
8.04.21 13:49

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL "7 SERVICII IMOBILIARE"

Preţul ofertei: 530 209,23 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde tuturor cerințelor
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Vikmar Invest

Preţul ofertei: 533 525,70 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări