1
Perioada de actualizare
de la 08.04.2021 11:33
până la 18.04.2021 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 18.04.2021 09:00
până la 28.04.2021 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 482 700 MDL
Perioada clarificărilor: 8 apr 2021, 11:33 - 18 apr 2021, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 18 apr 2021, 9:00 - 28 apr 2021, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Echipament și accesorii pentru computer
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Melestiu, 12
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Aliona Cojucari
Telefonul de contact
068153280
Datele achizitiei
Data publicării
8 apr 2021, 9:43
Data ultimilor modificări
9 apr 2021, 11:27
Valoarea estimată (fără TVA)
482 700 MDL
Achizitii.md ID
21038264
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Melestiu, 12
Durata contractului
7 mai 2021 11:17 - 29 sept 2021 11:17
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Echipament și accesorii pentru computer CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro.semnat.pdf duae_ro.semnat.pdf
Documentele la ofertă
8.04.21 11:33
anunt_de_participare-modificat.semnat.pdf anunt_de_participare-modificat.semnat.pdf
tenderNotice
9.04.21 11:27
Documentele lotului
duae_ro.semnat.pdf
8.04.21 11:33
anunt_de_participare-modificat.semnat.pdf
9.04.21 11:27

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

BTS PRO

Preţul ofertei: 596 994 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunderea cu cerintele de calificare
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Echipament și accesorii pentru computer
Data:
8 apr 2021, 12:31
Subiectul întrebării:
Documente obligatorii
Întrebare:
Buna ziua. In conformitatea cu HG 212/2018 privind gestionarea Echipamentelor Electrice si Electronice (EEE) si deseuri ce rezulta din ele (Regulament DEEE): "p.111. .......... instituțiile publice și private care cumpără, primesc prin donație pentru uz propriu EEE vor solicita producătorilor numărul de înregistrare din Lista producătorilor, constituit potrivit prevederilor pct. 45." Reesind din faptul ca in aceasta Licitatie se solicita oferta pentru echipamen (calculatoare &scanner)t, care cade sub incidenta acestui Regulament, rugam sa ne confirmati obligatiunea de a detine un astfel de numar pentru potentialii ofertanti. Multumim anticipat.
Răspuns (8 apr 2021, 12:42):
Confirm obligatiunea de a detine un astfel de numar pentru potentialii ofertanti.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări