1
Perioada de actualizare
de la 07.04.2021 15:00
până la 19.04.2021 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 19.04.2021 10:00
până la 28.04.2021 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 9 440 MDL
Perioada clarificărilor: 7 apr 2021, 15:00 - 19 apr 2021, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 19 apr 2021, 10:00 - 28 apr 2021, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform Anexei la Anunţul de participare pentru obiectul de pe adresa:
or. Edineţ, str. Independenţei, 59, – 190 m2
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Chirosca Irina
Telefonul de contact
022504658
Datele achizitiei
Data publicării
7 apr 2021, 14:42
Data ultimilor modificări
7 apr 2021, 15:00
Valoarea estimată (fără TVA)
9 440 MDL
Achizitii.md ID
21038238
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Durata contractului
1 mai 2021 14:51 - 30 dec 2021 14:51
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de pază tehnică a oficiilor și edificiilor ASP, inclusiv și servicii de deservire și mentenanță a sistemelor de semnalizare pază și a incendiilor (or. Edineţ, str. Independenţei, 59, oficiul ASP) - repetat CPV: 79713000-5 - Servicii de pază
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anuntul de participare.signed.pdf anuntul de participare.signed.pdf
tenderNotice
Anunţul de participare
7.04.21 15:00
documentatia standard.signed.pdf documentatia standard.signed.pdf
Documentele la ofertă
Documentaţia standard
7.04.21 15:00
declaratie.doc
Documentele la ofertă
Declaraţie
7.04.21 15:00
anexa la anuntul de participare.signed.pdf anexa la anuntul de participare.signed.pdf
Specificaţie tehnică
Anexă la Anunţul de participare
7.04.21 15:00
declaratie.signed.pdf declaratie.signed.pdf
Documentele la ofertă
Declaraţie
7.04.21 15:00
duae modificat decembrie 2020.docx
Documentele la ofertă
DUAE
7.04.21 15:00
documentatia standard.docx
Documentele la ofertă
Documentaţia standard
7.04.21 15:00

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

IS SERVICII PAZA A MAI

Preţul ofertei: 6 800 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Motivele sunt expuse in scrisoarea de instiintare atasata.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

„Bercut-Grup”

Preţul ofertei: 8 024 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări