1
Perioada de actualizare
de la 07.04.2021 14:20
până la 08.04.2021 16:00
2
Propunerea ofertelor
de la 08.04.2021 16:00
până la 12.04.2021 15:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 10 600 MDL
Perioada clarificărilor: 7 apr 2021, 14:20 - 8 apr 2021, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor: 8 apr 2021, 16:00 - 12 apr 2021, 15:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Achiziţionarea serviciilor de audit pentru Proiectul transfrontalier moldo-român conform caietului de sarcini
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Natalia Țurcanu
Telefonul de contact
022403697
Datele achizitiei
Data publicării
7 apr 2021, 14:16
Data ultimilor modificări
7 apr 2021, 14:21
Valoarea estimată (fără TVA)
10 600 MDL
Achizitii.md ID
21038228
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Durata contractului
19 apr 2021 08:00 - 31 dec 2021 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Achiziţionarea serviciilor de audit pentru Proiectul transfrontalier moldo-român conform caietului de sarcini CPV: 79200000-6 - Servicii de contabilitate, servicii de audit şi servicii fiscale
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
tabel oferta.xlsx
Documentele la ofertă
tabel oferta
7.04.21 14:20
anunt de participare repetat.pdf anunt de participare repetat.pdf
Documentele la ofertă
Anunt de participare
7.04.21 14:20
caiet de sarcini audit .docx
Documentele la ofertă
caiet de sarcini
7.04.21 14:20

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.

2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Întreprinderea Mixtă Moldo-Engleză “First Audit International” S.A.

Preţul ofertei: 21 200 MDL
Statut: Învingător
Motivul: oferta acceptată
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări