+373 22 003 999

Vă rugăm să ne adresați întrebările dvs. la adresa de e-mail info@achizitii.md sau în chat.

1
Perioada de actualizare
de la 06.04.2021 15:49
până la 16.04.2021 15:00
au rămas 3 zile
2
Propunerea ofertelor
de la 16.04.2021 15:00
până la 27.04.2021 14:00
3
Licitaţie

4
Evaluare

5
Contract

Statut Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA 1 625 000 MDL
Perioada clarificărilor: 6 apr 2021, 15:49 - 16 apr 2021, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor: 16 apr 2021, 15:00 - 27 apr 2021, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Abonează-te
Mobilier pentru Departamentul investigații de laborator (inclusiv instalarea)
Informaţia despre solicitant
Denumirea
IMSP Spitalul Clinic Republican„Timofei Moșneaga”
Codul fiscal/IDNO
1003600150783
Adresa
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Anastasia Balan
Telefonul de contact
022403697
Fax
---
Datele achizitiei
Data publicării
6 apr 2021, 15:49
Data ultimilor modificări
12 apr 2021, 9:04
Achizitii.md ID
21038190
CPV
39100000-3 - Mobilier
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de evaluare
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
documentatia_standard.semnat.pdf documentatia_standard.semnat.pdf
Documentele la ofertă
documentatia standard semnat
6.04.21 15:49
duae.semnat.pdf duae.semnat.pdf
Criterii de eligibilitate
duae semnat
6.04.21 15:49
documentatia standard.docx
Documentele la ofertă
documentatia standard
6.04.21 15:49
caiet de sarcini semnat.pdf caiet de sarcini semnat.pdf
Specificaţie tehnică
caiet de sarcini semnat
6.04.21 15:49
duae.doc
Criterii de eligibilitate
duae
6.04.21 15:49
anunt de participare .semnat.pdf anunt de participare .semnat.pdf
tenderNotice
anunt de participare semnat.
6.04.21 15:49
caiet de sarcini mobilier.docx
Documentele la ofertă
Caiet de sarcini
12.04.21 09:04
Data:
7 apr 2021, 12:09
Subiectul întrebării:
anunt de participare
Întrebare:
Buna ziua.Anunt de participare. p.15.13- Lista personalului implicat la confecționare (inclusiv instalarea/asamblare) mobilierului și certificatele de calificare, conform specificului activității – copii confirmate prin aplicarea semnăturii electronice. Certificatele de calificare-care anume documente solicitati?
Răspuns (8 apr 2021, 10:44):
Bună ziua, la acest criteriu se va prezenta lista personalului antrenat în procesul de confecționare/instalare/asamblare și calificarea deținută de fiecare (certificat de calificare sau diploma -exemplu: sudor de gradul II)
Data:
8 apr 2021, 11:04
Subiectul întrebării:
mobilier
Întrebare:
Buna ziua.In Anunti de participare in punctul 9 al documentelor necesare este stipulat prezentare cu semnatura electronica Disponibilitate de Bani Lichizi 1.300.000 lei ce nu este corect.Pentru agent economic cistigator este necesar de a prezenta Garantia de Buna Executie in valoare de 5%. Solicitam anulare acestului punct.
Răspuns (8 apr 2021, 12:07):
C
Data:
8 apr 2021, 19:10
Subiectul întrebării:
Anunt de participare
Întrebare:
Buna ziua. Anunt de participare p.15.11 Certificat de conformitate pentru materialul utilizat la confecționare mobilierului- Mentionam ca teava patrata si sticla nu sunt supuse certificarii ( din diferite motive, inclusiv din motivul ca nu exista un laborator certificat sa certifice aceste materiale conform standardelor EN care au intrat in vigoare din 01.01.2021). Acest fapt poate fi verificat prin apelarea la importatori de aceste materiale sau chiar la organismele abilitate in domeniul certificarilor. Astfel apare imposibilitatea pentru operatorii economici de a prezenta certificate de conformitate aferent acestor materiale. Solicitam respectuos de a anula cerinta de prezentare a certificatelor de conformitate.
Răspuns (9 apr 2021, 16:44):
Bună ziua, dacă careva materii prime nu sunt certificate în RM, atunci grupul de lucru va accepta ca dovadă a conformității produselor certificate de la producători (exemplu Certificat CE). Întrebarea anterioară: (s-a comis o eroare tehnică la răspuns) Buna ziua.In Anunti de participare in punctul 9 al documentelor necesare este stipulat prezentare cu semnatura electronica Disponibilitate de Bani Lichizi 1.300.000 lei ce nu este corect.Pentru agent economic cistigator este necesar de a prezenta Garantia de Buna Executie in valoare de 5%. Solicitam anulare acestului punct. Răspuns: Cerința privind disponibilitatea de bani lichizi și garanția de bună execuție sunt cerințe diferite și ambele urmează a fi îndeplinite. Garanția de bună execuție se prezintă doar de către operatorul economic desemnat câștigător. Cerința privind disponibilitatea de bani lichizi are ca scop asigurarea capacității financiare a operatorului de a realiza contractul în termenii stabiliți de autoritatea contractantă.
Data:
11 apr 2021, 18:54
Subiectul întrebării:
Documente word
Întrebare:
Buna ziua. Anexati ,va rog, caietul de sarcini in varianta word.
Răspuns (12 apr 2021, 09:03):
Buna ziua, ok.
Data:
12 apr 2021, 11:04
Subiectul întrebării:
Anunt de participare
Întrebare:
Buna ziua, Specificaţi cît mai detaliat posibil descrierea la poz.32,1 (dimensiunele, mecanismele la sertare, si materialul de baza al constructiei)
Răspuns (12 apr 2021, 11:28):
Bună ziua, toată informația o găsiți în caietul de sarcini, poziția nr. 6.1
Subiectul întrebării
Întrebare
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Perioada de actualizare".