1
Perioada de actualizare
de la 05.04.2021 16:23
până la 15.04.2021 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la 15.04.2021 15:00
până la 26.04.2021 15:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 4 400 MDL
Perioada clarificărilor: 5 apr 2021, 16:23 - 15 apr 2021, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor: 15 apr 2021, 15:00 - 26 apr 2021, 15:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Consumabile pentru tehnica de calcul şi de copiat
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ştefan cel Mare, 198
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Dutca Eduard
Telefonul de contact
022-257-337
Datele achizitiei
Data publicării
5 apr 2021, 14:38
Data ultimilor modificări
8 apr 2021, 10:38
Valoarea estimată (fără TVA)
4 400 MDL
Achizitii.md ID
21038132
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ştefan cel Mare, 198
Durata contractului
28 apr 2021 14:43 - 31 dec 2021 14:46
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Consumabile pentru tehnica de calcul şi de copiat CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
declaratie cartuse de toner.signed.pdf declaratie cartuse de toner.signed.pdf
Criterii de eligibilitate
declaratie cartuise de toner
6.04.21 09:02
duae cartuse de toner .signed.pdf duae cartuse de toner .signed.pdf
Criterii de eligibilitate
DUAE
6.04.21 09:02
anexa nr. 1 cartuse de toner 2021.signed.pdf anexa nr. 1 cartuse de toner 2021.signed.pdf
Clarificări pentru participanți
Anexa nr. 1
8.04.21 08:55
documentatia standard cartuse de toner 2021 .signed.pdf documentatia standard cartuse de toner 2021 .signed.pdf
Clarificări pentru participanți
documentatia standard
8.04.21 10:38

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

IMPRESO-PRINT SRL

Preţul ofertei: 2 317,50 MDL
Statut: Învingător
Motivul: cel mai mic pret. corespunde cerintelor de calificare
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

BTS PRO

Preţul ofertei: 2 460 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări