Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21038090
Statut
Suspendat
Valoarea estimată fără TVA
2 491 000 MDL
Perioada clarificărilor:
2 apr 2021, 16:36 - 23 apr 2021, 16:30
Perioada de depunere a ofertelor:
23 apr 2021, 16:30 - 3 mai 2021, 8:30
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Suspendat
Servicii de proiectare pentru reparaţia capitală a podului rutier amplasat pe str. Ismail, or. Chişinău
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. S.Lazo,18 mun. Chişinău
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
2 apr 2021, 16:36
Data ultimilor modificări
13 apr 2021, 11:38
Achizitii.md ID
21038090
MTender ID
CPV
71220000-6 - Servicii de proiectare arhitecturală
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare.semnat.pdf
anunt de participare.semnat.pdf
Istoricul documentului
-
anunt de participare.semnat.pdf
anunt de participare.semnat.pdf
ID: 2cff410d-510e-4156-89f4-9c37be3f3dbf
Documentele la ofertă
-
anunt de participare.pdf
anunt de participare.pdf
ID: 2cff410d-510e-4156-89f4-9c37be3f3dbf
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
2.04.21 18:35
caiet_de_sarcini_definitivat.semnat.pdf
caiet_de_sarcini_definitivat.semnat.pdf
Istoricul documentului
-
caiet_de_sarcini_definitivat.semnat.pdf
caiet_de_sarcini_definitivat.semnat.pdf
ID: 41ff34e4-6211-46ed-b985-74723a53cdd8
Documentele la ofertă
-
caiet_de_sarcini_definitivat.pdf
caiet_de_sarcini_definitivat.pdf
ID: 41ff34e4-6211-46ed-b985-74723a53cdd8
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
2.04.21 18:35
documentatia_standard_servicii .semnat.pdf
documentatia_standard_servicii .semnat.pdf
Istoricul documentului
-
documentatia_standard_servicii .semnat.pdf
documentatia_standard_servicii .semnat.pdf
ID: 59dcec1d-30e5-48a2-960d-a86386f0088b
Documentele la ofertă
-
documentatia_standard_servicii.docx
ID: 59dcec1d-30e5-48a2-960d-a86386f0088b
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
2.04.21 18:35
duae .semnat.pdf
duae .semnat.pdf
Istoricul documentului
-
duae .semnat.pdf
duae .semnat.pdf
ID: d8041ebf-1090-492c-adee-0e1487da2b86
Documentele la ofertă
-
duae_nou.pdf
duae_nou.pdf
ID: d8041ebf-1090-492c-adee-0e1487da2b86
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
2.04.21 18:35
Data:
13 apr 2021, 11:38
Subiectul întrebării:
Solicitare
Întrebare:
Examinând documentația de atribuire, inclusiv modificările din 02.04.2021, venim cu solicitarea să revizuiți forma constituirii garanției de bună execuție (pct. 6.3 din FDA), în următoarea redacție: „Garanţia de bună execuţie se va constitui prin reţineri succesive din sumele datorate pentru facturi parţiale. Autoritatea contractantă urmează să alimenteze contul MD43TRPCDV518410A00771AA disponibil prin reţineri succesive”, astfel încât să fie respectate principiile consacrate la art. 7 din Legea nr. 131/2015, în special lit. c) [asigurarea concurenței și combaterea practicilor anticoncurențiale în domeniul achizițiilor publice], lit. h) [tratament egal, imparțialitate, nediscriminare în privința tuturor ofertanților și operatorilor economici] și lit. i) [proporționalitate].
Răspuns (13 apr 2021, 15:48):
Conform pct 6.3 din FDA
Oferta va fi însoţită de o Garanţie de bună execuţie (emisă de o bancă comercială) conform formularului
sau
Garanţia pentru ofertă prin transfer la contul autorităţii contractante, conform următoarelor date bancare:
Denumirea MF TT Chişinău bugetul municipiului, DGTP şi CC
Cod fiscal :1007601009657
IBAN :MD43TRPCDV518410A00771AA
Banca Ministerul Finanţelor – Trezoreria de Stat
Data:
14 apr 2021, 15:32
Subiectul întrebării:
Solicitare
Întrebare:
Răspunsul dvs se referă la GARANȚIA PENTRU OFERTĂ, ci nu la GARANȚIA DE BUNĂ EXECUȚIE.
Răspuns (14 apr 2021, 15:37):
pct 6.3 din FDA face referire la Garanţia de bună execuţie a contractului: Oferta va fi însoţită de o Garanţie de bună execuţie(emisă de o bancă comercială) conform formularului
sau
Garanţia de bună execuţie prin transfer la contul autorităţii contractante, conform următoarelor date bancare:
Denumirea MF TT Chişinău bugetul municipiului, DGTP şi CC
Cod fiscal :1007601009657
IBAN: MD43TRPCDV518410A00771AA
Banca Ministerul Finanţelor – Trezoreria de Stat
se va prezenta la încheierea contractului) 2% din suma contractului adjudecat
Data:
23 apr 2021, 16:28
Subiectul întrebării:
Confirmare
Întrebare:
Dat fiind faptul că actualmente sub pod este amplasată o parcare și spălătorie auto, ceea ce duce nemijlocit la imposibilitatea de a executa pe deplin și în termen (de 18 luni) lucrările de examinare, prospecțiuni și proiectare aferente grinzilor intermediare și pilelor, solicităm să confirmați că la momentul semnării contractului, autoritatea contractantă va asigura accesul specialiștilor inclusiv la aceste elemente ale podului.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK