1
Perioada de actualizare
de la 19.04.2021 17:19
până la 24.04.2021 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 24.04.2021 09:00
până la 27.04.2021 10:00
3
Licitaţie
de la 28.04.2021 14:18
până la 28.04.2021 14:28
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 14 150 MDL
Perioada clarificărilor: 19 apr 2021, 17:19 - 24 apr 2021, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 24 apr 2021, 9:00 - 27 apr 2021, 10:00
Începutul licitației: 28 apr 2021, 14:18

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Mobilier pentru sală de muzică
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-3401, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), or. Hincesti. str. Mihalcea Hincu,132
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tonu Olesea
Telefonul de contact
79939997
Datele achizitiei
Data publicării
1 apr 2021, 16:35
Data ultimilor modificări
19 apr 2021, 17:19
Valoarea estimată (fără TVA)
14 150 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
141,50 MDL
Achizitii.md ID
21038046
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-3401, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), or. Hincesti. str. Mihalcea Hincu,132
Durata contractului
29 apr 2021 17:10 - 31 dec 2021 17:18
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Mobilier pentru sală de muzică CPV: 39100000-3 - Mobilier
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt_de_participare sia rsap.semnat.pdf anunt_de_participare sia rsap.semnat.pdf
Documentele la ofertă
ANUNȚ DE PARTICIPARE
19.04.21 17:19
duae.semnat.pdf duae.semnat.pdf
Documentele la ofertă
DUAE
19.04.21 17:19
caiet de sarcini .semnat.pdf caiet de sarcini .semnat.pdf
Documentele la ofertă
CAIET DE SARCINI
19.04.21 17:19
documentația standard.semnat.pdf documentația standard.semnat.pdf
Documentele la ofertă
DOCUMENTAȚIA STANDARD
19.04.21 17:19

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Taticol SRL

Preţul ofertei: 12 600 MDL
Statut: Învingător
Motivul: În conformitate cu prevederile art. 7, art. 72, art. 74 din Legea nr. 131/2015, și conform pct 5.2 (modalitatea de efectuare a evaluării ofertelor - pe loturi) și pct.6.1 (criteriului de evaluare aplicat - prețul cel mai scăzut) din FDA a achiziție primăria municipiului Hîncești a decis atribuirea contractului de achiziții publice pentru Loturile 1, 2,5, 6 operatorului economic Taticol SRL, pentru Loturile 3,4 S.R.L. DIGHIVA.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Goliat-Vita SRL

Preţul ofertei: 13 650 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări