1
Perioada de actualizare
de la 01.04.2021 11:17
până la 14.04.2021 14:02
2
Propunerea ofertelor
de la 14.04.2021 14:02
până la 19.04.2021 14:02
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 3 622 000 MDL
Perioada clarificărilor: 1 apr 2021, 11:17 - 14 apr 2021, 14:02
Perioada de depunere a ofertelor: 14 apr 2021, 14:02 - 19 apr 2021, 14:02

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Echipament tehnic
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd.Ștefan cel Mare și Sfânt,83
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ruxandra Macari
Telefonul de contact
373 689 32 878
Datele achizitiei
Data publicării
1 apr 2021, 11:17
Data ultimilor modificări
1 apr 2021, 13:17
Achizitii.md ID
21037994
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Scanere
Buget: 220000.0 MDL
Activ
Laptopuri
Buget: 300000.0 MDL
Activ
Imprimante A3
Buget: 168000.0 MDL
Activ
Imprimante MFP
Buget: 374000.0 MDL
Activ
Calculatoare desktop
Buget: 2560000.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
declaratie.doc
Documentele la ofertă
1.04.21 11:17
duae.doc
Documentele la ofertă
1.04.21 11:17
documentatia standard.docx
Documentele la ofertă
1.04.21 13:09
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
tenderNotice
1.04.21 13:09
caiet de sarcini.pdf caiet de sarcini.pdf
Documentele la ofertă
1.04.21 13:17
Imprimante A3
Data:
1 apr 2021, 12:26
Subiectul întrebării:
Pret
Întrebare:
Buna ziua.Care este valoarea estimata la Lotul 5? In caietul de sarcini este suma de 16 800.00 MDL, dar in Achizitie este suma de 168 000.00 MDL. Multumesc.
Răspuns (1 apr 2021, 13:17):
Buna ziua! Suma de 168 000.00 lei.
Imprimante MFP
Data:
1 apr 2021, 15:01
Subiectul întrebării:
Documente obligatorii
Întrebare:
Buna ziua. In conformitatea cu HG 212/2018 privind gestionarea Echipamentelor Electrice si Electronice (EEE) si deseuri ce rezulta din ele (Regulament DEEE): "p.111. .......... instituțiile publice și private care cumpără, primesc prin donație pentru uz propriu EEE vor solicita producătorilor numărul de înregistrare din Lista producătorilor, constituit potrivit prevederilor pct. 45." Reesind din faptul ca in aceasta Licitatie se solicita oferta pentru echipament, care cade sub incidenta acestui Regulament, rugam sa ne confirmati obligatiunea de a detine un astfel de numar pentru potentialii ofertanti. Multumim anticipat.
Răspuns (1 apr 2021, 15:47):
Buna ziua! Acest document se include la punctul 15, nr. 10 din Anuntul de participare
Calculatoare desktop
Data:
5 apr 2021, 16:19
Subiectul întrebării:
Wi-fi optional , bluetooth ogligatoriu
Întrebare:
Buna ziua , la tipul de comunicatii ati indicat wifi optional , iar bluetooth obligatoriu. Va aducem la cunostinta ca aceste 2 tipuri de conecxiune sunt pe acelasi modul si daca este prezent macar unul din ele, atunci va fi si celalat prezent. Daca conexiunea bluetooth nu este necesara , indicati va rog si la wi-fi si la bluetooth optional. Daca aveti nevoie de acesta conexiuni , atunci indicati la ambele tipuri - obligatoriu. Multumesc.
Răspuns (8 apr 2021, 10:06):
Buna ziua! Noi avem nevoie de bluetooth obligatoriu, wi-fi este optional.
Data:
6 apr 2021, 11:14
Subiectul întrebării:
Termenul valabilitatea ofertei? si contractului
Întrebare:
O zi buna! Indicați în invitația dvs. „oferta este valabilă 60 de zile”, iar „contractul este valabil până la 30 iunie 2021”. Se poate întâmpla ca doar 10-15 zile să rămână pentru furnizarea de echipamente, în timp ce 90 de zile sunt cu adevărat necesare în această perioadă a pandemiei. Vă rugăm să ajustați termenii. Mulțumesc anticipat.
Răspuns (8 apr 2021, 10:09):
Buna ziua! Contractul se semneaza in decurs de 6 zile de la desemnarea cistigatorului, si sunt doua luni la dispozitie pentru livrarea bunurilor.
Data:
7 apr 2021, 16:59
Subiectul întrebării:
Termen de livrare prea mic
Întrebare:
Stimate AC , va rugam sa indicati un termen real de livrare pentru tehnica de calcul solicitata, in special pentru Calculatoare si Notebook-uri , avind in vederea starea pandemica si dificitul de componente la cei mai mari producatorii ca : Lenovo, Dell , HP, Acer ..., termenul minim de producere si livrarea pentru cantitatea solicitate ar fi de minim 60-90 zile. Va rugam sa modificati si sa indicati termenul de livrare de la data inregistrarii contractului.Multumim.
Răspuns (8 apr 2021, 10:09):
Buna ziua! Contractul se semneaza in decurs de 6 zile de la desemnarea cistigatorului, si sunt doua luni la dispozitie pentru livrarea bunurilor.
Data:
8 apr 2021, 12:02
Subiectul întrebării:
Termenuul de semnare a contractului
Întrebare:
Conform articolului 31, alin.(6) Faţă de ofertantul a cărui ofertă este desemnată cîştigătoare, în documentația de atribuire poate fi inclusă cerinţa semnării contractului de achiziţii publice în termen de 10 zile de la data la care i-a fost remis spre semnare. Va rugam sa modificati documentatia standard si sa intoduceti termenul de 10 zile.
Răspuns (8 apr 2021, 12:16):
Bine.
Data:
8 apr 2021, 12:19
Subiectul întrebării:
Metoda si conditiile de plata
Întrebare:
In documentatia standard si in anuntul de participare ati solicitat garantie pentru oferta si garantie de buna executia a contractului , dar nu ati indicat termenul de achitare nici in documentatia standard , nici in modelul de contract atasat. Va rugam sa modificati in documentatia standard si in modelul de contract atasat si sa includeti exact termenul limita de achitare pentru acesta achizitie.
Răspuns (8 apr 2021, 12:29):
Metoda si conditiile de plata se stabilesc la momentul incheierii contractului.
Data:
8 apr 2021, 12:26
Subiectul întrebării:
Termen de livrare
Întrebare:
Stimate AC , indicarea cerintei prin sintagma "livrarea in decurs de 15 zile de la solicitarea", ca una abuziva si in mod intentionat care induce o interpretare ambigua. In cazul unui sceraniu standart dumneavastra a-ti putea emite solicitarea de livrare in a doua zi dupa semnare, fapt ce ar pune agentul economic intr-o imposibilitate de a indeplini obligatiunea de livrare. Avand in vedere cantitatea solicitata dar si echipamentul specific, in conditii globale de deficit, un termen de livrare mai mic de 2 luni este ireal de indeplinit. Solicitam modificarea caietului de sarcini si indicarea temenului de livrare 2 luni de zile, asa cum ati afirmat la intrebarea anterioara , si anume : in termen de 60 de zile de la data semnarii contractului la Trezoraria de Stat si informarea operatorul economic prin trimiterea unui exemplar al contractului.
Răspuns (8 apr 2021, 12:31):
Asa si sunt stabiliti termenii.
Data:
8 apr 2021, 13:23
Subiectul întrebării:
Termen de livrare
Întrebare:
Ce anume este indicat ? in caietul de sacini este scris termen de livrare in decurs de 15 zile.
Răspuns (8 apr 2021, 14:37):
In Anuntul de participare, punctul 11: "Termenii si conditiile de livrare - conform graficului de livrare"
Data:
8 apr 2021, 14:07
Subiectul întrebării:
Conditii de plata
Întrebare:
Operatorul economic este in drept sa cunoasca toate conditii de livrare , achitare pina la inceputul procedurii de achizitii pentru a analiza si a decide daca este sau nu este rentabil participarea la acesta procedura de achizitie.Orice modificare ulterioara a conditiilor contractuale,daca nu sunt acceptate si de catre operatorul economic , poate fi tratata ca refuz de livrare si retinere a garantiei bancare.Rugam respectuos sa fie facute modificarile de rigoare si sa fie introdus termenul de achitare.Multumim.
Răspuns (8 apr 2021, 15:52):
Fiind institutie bugetara, plata in avant nu face. Respectiv achitarea se face dupa emiterea facturii.
Data:
8 apr 2021, 15:05
Subiectul întrebării:
Răspuns (8 apr 2021, 14:37):
Întrebare:
In Anuntul de participare este indicat clar termenul de livrare - 15 zile de la solicitare si nu este indicat conform graficului de livrare. Daca este grafic de livrare va rugam frumos sa adagati la lista de documente publicate si graficul de livrare. In Răspuns (8 apr 2021, 10:09): D-voastra afirmati ca sunt 2 luni la dispozitie pentru livrarea bunurilor Daca sunt 2 luni pentru livrarea echipamentului va rugam modificati Anuntul de Participare si sa indicati 2 luni si nu 15 zile de la solicitare cum este la moment.
Răspuns (8 apr 2021, 15:52):
Sunt schimbate, va rog sa accesati documentele modificate.
Data:
8 apr 2021, 16:10
Subiectul întrebării:
Răspuns (8 apr 2021, 15:52):
Întrebare:
Nu am solicitat si nu solicitam achitarea in avans. In decurs de cite zile dupa emiterea facturii/e-facturii se va face achitarea. De obicei se indica pina la 30 zile dupa livrare. La d-voastra nu este indicat nimic , nici in Anuntul de participare , nici in contractul atasat.
Răspuns (8 apr 2021, 16:13):
Se stabileste la momentul incheierii contractului, nu va depasi 30 de zile.
Data:
9 apr 2021, 12:16
Subiectul întrebării:
Răspuns (8 apr 2021, 10:06): Bluetooth obligatoriu
Întrebare:
Buna ziua , spuneti va rog daca se accepta - USB Bluetooth Adapter ?
Răspuns (12 apr 2021, 14:01):
Buna ziua. Nu se accepta
Data:
11 apr 2021, 09:28
Subiectul întrebării:
Răspuns (8 apr 2021, 15:52): documentele modificate.
Întrebare:
Va rugam sa incarcati documentele modificate. Asa si nu ati incarcat niciu document dupa modificarile efectuate.Multumim.
Răspuns (12 apr 2021, 14:02):
Documentele cu modificarea (includerea graficului de livrare) sunt incarcate.
Data:
13 apr 2021, 10:10
Subiectul întrebării:
echipamente MFU A4
Întrebare:
Buna ziua, va rog sa ne permiteti participarea la licitatie cu echipamentul care are scanare/copiere duplex standart. Multumesc
Răspuns (13 apr 2021, 11:37):
Buna ziua! Bunurile trebuie sa corespunda specificatiei tehnice.
Data:
13 apr 2021, 10:43
Subiectul întrebării:
Graficul de livrare
Întrebare:
Stimate AC , va rugam sa incarcati pe platforma achizitii.md inclusiv si graficul de livrare la care faceti referinta in anuntul de participare si in documentatia standard. Orice participat la acesta achizitie este in drept sa cunoasca toate datele despre acesta procedura inainte de participare.Multumesc.
Răspuns (13 apr 2021, 11:37):
Graficul de livrare il prezinta operatorul economic, dupa posibilitatile sale.
Data:
14 apr 2021, 13:56
Subiectul întrebării:
Termenul de valabilitate a contractului
Întrebare:
Stimate AC, solicitam modificarea termenul de valabilitate a contractului pe cel putin 30 iulie, deoarece in conditiile actuale nu pot fi respectati toti termenii legali care vor fi indicati in contract.Daca AC va respecta termenul legal pentru contestare(10 zile), termenul legal de semnarea contractului( pina la 10 zile) si termenul legal de achitarea a contractului (pina la 30 zile) , atunci perioada de livrare va fi de aproximativ 20 zile si anume 10 mai - 30 mai 2021. Consideram ca astfel ne se respecta termenul de 2 luni pentru livrare invocat de AC ca raspuns la intrebarile precedente si nici nu se asigura conditii egale pentru toti operatorii economici care vor sa participe la acest concurs.
Răspuns (14 apr 2021, 14:01):
Bine
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.