Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 7 083 333 MDL
Perioada clarificărilor: 31 mart 2021, 17:41 - 16 apr 2021, 15:30
Perioada de depunere a ofertelor: 16 apr 2021, 15:30 - 17 mai 2021, 15:30

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

achiziționarea pieselor de schimb pentru
calculatoare portabile(componente pentru notebook-uri)
Informația despre anulare
Motivul anulării
grupul de lucru achiziții publice a decis anularea achiziției privind achiziționarea pieselor de schimb pentru notebook-uri prin procesul verbal nr.7 din 09.04.2021 conform art 71 din legea 131 privind achizițiile publice și raportului de monitorizare nr.80 și nr,82 a conformității inițierii procedurii de achiziții publice ,scrisoarea nr.27/259-372 din 01.04.2021 și scrisoarea nr.27/259-378 din 02 aprilie 2021 emis de Agenția Achiziții Publice
Data anulării
9 apr 2021, 13:29
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Vasile Alecsandri 119
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Nina Muntean
Telefonul de contact
022-578-994
Datele achizitiei
Data publicării
31 mart 2021, 17:41
Data ultimilor modificări
9 apr 2021, 13:29
Achizitii.md ID
21037958
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Baterii pentra nolebook
Buget: 416667.0 MDL
Anulată
Unitate de stocare, SSD
Buget: 6666666.0 MDL
Anulată
Data:
31 mart 2021, 19:20
Subiectul întrebării:
Baterii pentru notebook
Întrebare:
Buna ziua Prea putin buget la acest lot
Răspuns (1 apr 2021, 15:57):
cu scuzele de rigoare vă informez ca la împărțirea pe loturi a fost comisă o eroare suma estimativă a lotului 2 ,,baterii pentru notebookl” este de 3 333 333.00 lei fără TVA, iar pentru unitățile de stocare SSD este de 3 750 000 lei fără TVA
Unitate de stocare, SSD
Data:
1 apr 2021, 08:42
Subiectul întrebării:
Documente obligatorii
Întrebare:
Buna ziua. In conformitatea cu HG 212/2018 privind gestionarea Echipamentelor Electrice si Electronice (EEE) si deseuri ce rezulta din ele (Regulament DEEE): "p.111. .......... instituțiile publice și private care cumpără, primesc prin donație pentru uz propriu EEE vor solicita producătorilor numărul de înregistrare din Lista producătorilor, constituit potrivit prevederilor pct. 45." Reesind din faptul ca in aceasta Licitatie se solicita oferta pentru echipament, care cade sub incidenta acestui Regulament, rugam sa ne confirmati obligatiunea de a detine un astfel de numar pentru potentialii ofertanti. Multumim anticipat.
Răspuns (2 apr 2021, 11:27):
Buna ziua. conform p.111 din Regulament DEEE,sunteți obligați de a deține un astfel de număr de înregistrare.
Data:
1 apr 2021, 17:40
Subiectul întrebării:
Baterii pentru notebook termen de livrare
Întrebare:
bateriile soloicitate nu pot fi livrate in termen de 30 zile din urmatoarele considerente: 1. Conform legislatiei mondiale ele nu pot fi transportate pe cale aireana 2. Se transporta pe cale maritima si terestra la rindul sau transportarea navala e de durata , minimal 8 saptamini si maximum 12 saptamini
Răspuns (2 apr 2021, 11:05):
În urma deciziei grupului de lucru achiziții publice s-a decis: termen de livrare a bateriilor pentru notebook-uri 70 zile după semnarea și înregistrarea contractului la Trezoreria de Stat (proces verbal nr.6 din 02 .04.2021)
Data:
5 apr 2021, 09:16
Subiectul întrebării:
Valoarea lot
Întrebare:
Buna ziua , Modificati va rog valoarea loturilor in anuntul de participare si pe platforma, asa cum ati indicat in raspunul de la prima intrebare, altfel procedura va fi contestata.Multumim.
Data:
5 apr 2021, 17:41
Subiectul întrebării:
Modificare valoare lot.
Întrebare:
Pentru a indica valoarea corecta la fiecare lot in parte , trebuie sa anulati procedura curenta si sa faceti o procedura noua.
Răspuns (7 apr 2021, 09:41):
procedura va fi anulată și rpublicată din nou
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.