1
Perioada de actualizare
de la 30.03.2021 19:23
până la 12.04.2021 13:00
2
Propunerea ofertelor
de la 12.04.2021 13:00
până la 20.04.2021 19:30
3
Licitaţie
de la 21.04.2021 15:00
până la 21.04.2021 15:09
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 972 000 MDL
Perioada clarificărilor: 30 mart 2021, 19:23 - 12 apr 2021, 13:00
Perioada de depunere a ofertelor: 12 apr 2021, 13:00 - 20 apr 2021, 19:30
Începutul licitației: 21 apr 2021, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii de mentenanță a Sistemului Informațional de Management Universitar, a portalului web și a serverelor Universității conform Termenilor de referință
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 165
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Olesea Dînga
Telefonul de contact
022-205265
Datele achizitiei
Data publicării
30 mart 2021, 19:14
Data ultimilor modificări
30 mart 2021, 19:23
Valoarea estimată (fără TVA)
972 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
4 860 MDL
Achizitii.md ID
21037922
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, conform sediului indicat de către Beneficiar
Durata contractului
22 apr 2021 18:00 - 30 dec 2021 18:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de mentenanță a Sistemului Informațional de Management Universitar, a portalului web și a serverelor Universității CPV: 72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Cantitatea: 4320.0
Unități de măsură: Om-ora
Documentele procedurii de achiziție
declaratie.doc
Documentele la ofertă
30.03.21 19:23
tabelul de calcul a factorilor de evaluare.docx
Documentele la ofertă
30.03.21 19:23
termenii de referință.docx
Specificaţie tehnică
30.03.21 19:23
duae.doc
Documentele la ofertă
30.03.21 19:23
anunt de participare.docx
tenderNotice
30.03.21 19:23
documentatia standard servicii.docx
Documentele la ofertă
30.03.21 19:23

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Power IT

Preţul ofertei: 915 270 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerințelor
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

IT-LAB GRUP SRL

Preţul ofertei: 918 540 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări