Achiziţie publică
21037912
HDD și RAM pentru server
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
80 000 MDL
Perioada clarificărilor:
30 mart 2021, 16:20 - 1 apr 2021, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor:
1 apr 2021, 9:00 - 5 apr 2021, 9:00
Începutul licitației:
nu va fi folosită
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
HDD și RAM pentru server
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gh. Asachi, 69
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
30 mart 2021, 16:14
Data ultimilor modificări
8 apr 2021, 16:33
Valoarea estimată (fără TVA)
80 000 MDL
Achizitii.md ID
21037912
MTender ID
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gh. Asachi, 69
Durata contractului
12 apr 2021 16:20 - 31 dec 2021 16:20
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini piese de schimb.pdf
caiet de sarcini piese de schimb.pdf
Specificaţie tehnică
caiet de sarcini piese de schimb
30.03.21 16:20
Istoria licitației
Vezi licitația
HDD și RAM pentru server
Data:
30 mart 2021, 16:39
Subiectul întrebării:
Original, Nou, sau Refurbished
Întrebare:
Buna ziua! Clarificati va rog doriti sa procurati dispozitive Noi sau Refrbished? Originale sau compatibile? Multumim.
Răspuns (30 mart 2021, 16:45):
Bună ziua,
vă conformați cerințelor caietului de sarcini
HDD și RAM pentru server
Data:
31 mart 2021, 10:08
Subiectul întrebării:
DOCUMENTE OBLIGATORII
Întrebare:
Buna ziua.
In conformitatea cu HG 212/2018 privind gestionarea Echipamentelor Electrice si Electronice (EEE) si deseuri ce rezulta din ele (Regulament DEEE): "p.111. .......... instituțiile publice și private care cumpără, primesc prin donație pentru uz propriu EEE vor solicita producătorilor numărul de înregistrare din Lista producătorilor, constituit potrivit prevederilor pct. 45." Reesind din faptul ca in aceasta Licitatie se solicita oferta pentru echipament electric si electronic medical, care cade sub incidenta acestui Regulament (Anexa 1B, cat.8), rugam sa ne informati despre obligatiunea de a detine un astfel de numar pentru potentialii ofertanti. Multumim anticipat
Răspuns (31 mart 2021, 10:36):
Bună ziua,
Conform cerințelor tehnice din caietul de sarcini se solicită oferta unor componente ale unui sistem server (stocare informații).
Referitor la prevederile HG 212/2018 se vor respecta cât de autoritatea contractantă atât și de operatorul economic.
P.S. Autoritatea contractantă în etapa de evaluare este în drept de a solicita clarificări de la operatorii economici participanți la procedura de achiziție și anume solicitarea prezentării numărului de înregistrare din lista producătorilor.
Succes !
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK