Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 80 000 MDL
Perioada clarificărilor: 8 apr 2021, 16:37 - 12 apr 2021, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 12 apr 2021, 9:00 - 14 apr 2021, 9:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Piese de schimb pentru servere

Informația despre anulare
Motivul anulării
Publicarea repetata a procedurii
Data anulării
9 apr 2021, 9:09
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gh. Asachi, 69
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Marta Potînga
Telefonul de contact
022 785160
Datele achizitiei
Data publicării
8 apr 2021, 16:37
Data ultimilor modificări
9 apr 2021, 9:09
Achizitii.md ID
21037886
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Anulată
HDD şi RAM pentru server
Data:
9 apr 2021, 09:05
Subiectul întrebării:
Documente obligatorii
Întrebare:
Buna ziua. In conformitatea cu HG 212/2018 privind gestionarea Echipamentelor Electrice si Electronice (EEE) si deseuri ce rezulta din ele (Regulament DEEE): "p.111. .......... instituțiile publice și private care cumpără, primesc prin donație pentru uz propriu EEE vor solicita producătorilor numărul de înregistrare din Lista producătorilor, constituit potrivit prevederilor pct. 45." Reesind din faptul ca in aceasta Licitatie se solicita oferta pentru echipamen (calculatoare &scanner)t, care cade sub incidenta acestui Regulament, rugam sa ne confirmati obligatiunea de a detine un astfel de numar pentru potentialii ofertanti. Multumim anticipat.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.