Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21037848
1
Perioada de actualizare
de la
29.03.2021 17:43
până la 08.04.2021 09:00
până la 08.04.2021 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la
08.04.2021 09:00
până la 19.04.2021 07:30
până la 19.04.2021 07:30
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
9 050 000 MDL
Perioada clarificărilor:
29 mart 2021, 17:43 - 8 apr 2021, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor:
8 apr 2021, 9:00 - 19 apr 2021, 7:30
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Lucrări de reparație capitală a Blocului alimentar din cadrul Academiei Militare
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
29 mart 2021, 17:43
Data ultimilor modificări
31 mart 2021, 11:03
Achizitii.md ID
21037848
MTender ID
CPV
45453000-7 - Lucrări de reparaţii generale şi de renovare
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Lucrări de reparație capitală a Blocului alimentar din cadrul Academiei Militare
Buget: 9050000.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare bloc alimentar amfa.signed.pdf
anunț de participare bloc alimentar amfa.signed.pdf
tenderNotice
29.03.21 17:43
documentația standard bloc alimentar amfa.signed.pdf
documentația standard bloc alimentar amfa.signed.pdf
Documentele la ofertă
29.03.21 17:43
duae amfa bloc alimentar.doc
Istoricul documentului
-
duae amfa bloc alimentar.doc
ID: a81c234e-b8e1-49b5-a8e6-444b24516f8b
Criterii de eligibilitate
-
duae amfa bloc alimentar.doc
ID: a81c234e-b8e1-49b5-a8e6-444b24516f8b
Criterii de eligibilitate
Criterii de eligibilitate
DUAE (Formularul standard al Documentului Unic de Achiziţii European) Aprobat prin Ordinul Ministrului Finanțelor nr. 72 din 11.06.2020,
cu modificările ulterioare conform Ordinului Ministrului Finanțelor nr. 146 din 24.11.2020, în corespundere cu cel plasat de Autoritatea contractantă.
NOTĂ: În cazul prezentării unui alt model de formular, Oferta va fi respinsă.
30.03.21 09:20
Data:
30 mart 2021, 08:53
Subiectul întrebării:
Buna ziua
Întrebare:
Cum putem să examinăm proiect de execuție ?
Răspuns (30 mart 2021, 09:13):
Buna ziua.
Pentru examinarea Documentatiei de proiect, este stabilita ziua de vineri (02 aprilie curent, incepind cu orele 10.00), si ziua de marti (06 aprilie, incepind cu orele 10.00). Doritorii de a examina documentatia trebuie sa se inregistreze la numerele de contact indicate in anuntul de participare si documentatia de concurs, pentru a putea fi comandate permise de acces pe teritoriu. Va asteptam cu drag.
Data:
30 mart 2021, 16:27
Subiectul întrebării:
cerintele de calificare
Întrebare:
Formularul F3.16
Propunerea tehnică va fi structurată conform
Caietului de sarcini şi va fi însoţită obligatoriu
de un Memoriu tehnic în care se va descrie, în
ordinea operaţiunilor executate, tehnologia şi
metodele folosite(propuse) pentru realizarea
lucrării, care trebuie să fie cel puţin la nivelul
specificat de producătorii materialelor.
Confirmată prin aplicarea semnăturii
electronice a persoanei responsabile a
ofertantului -ce fel de formular conform legislatiei asa formular nu exista.
Memoriul tehnic se elibereaza de autorul de proiect in la etapa de proiectare. Sau indicati conform carei legi ati indicat cerinta data
Răspuns (30 mart 2021, 17:30):
Buna ziua.
Punctul 10.2 din CAPITOLUL IV.„ CAIET DE SARCINI” stipulează că „Propunerea tehnică va fi structurată conform Caietului de sarcini şi va fi însoţită de un memoriu tehnic, în care se va descrie, în ordinea operaţiunilor executate, tehnologia şi metodele folosite (propuse) pentru realizarea lucrării, care trebuie să fie cel puţin la nivelul specificat de producătorii materialelor”. Punctul 10.3 al aceluiași capitol prevede că „în memoriul tehnic, se vor specifica materialele folosite cu menţionarea caracteristicilor tehnice ale acestora şi alte detalii pe care ofertanţii le consideră semnificative”. Prin urmare memoriul tehnic este o scurtă descrie tehnică, cum este dispus ofertantul să îndeplinească lucrările ofertate, în raport cu graficul de execuție, respectînd un sistem înalt al calității.
Data:
30 mart 2021, 16:40
Subiectul întrebării:
cerintele de calificare
Întrebare:
Certificat ISO 45001 Sistemul de
management al sănătății - pentru ce se cere certificatul dat daca personalul al operatorului economic trace atestarea de securitate a muncii - indicati conform carei legi va conduceti
Răspuns (30 mart 2021, 18:30):
Buna ziua.
Punctul 19 din Regulamentul privind achizițiile publice de lucrări, aprobat prin Hotărîrea Guvernului nr.638 din 26.08.2020, stipulează că „Autoritatea contractantă are dreptul de a stabili în documentația de atribuire condiții speciale de îndeplinire a contractului, prin care se urmărește obținerea unor efecte de ordin social sau în legătură cu protecția mediului și promovarea dezvoltării durabile”.
Punctul 42 din același Regulament prevede că „stabilirea cerințelor minime de calificare rămâne la latitudinea autorității contractante, aceasta având obligația de a ține cont de complexitatea, volumul, durata, valoarea și natura contractului de achiziție publică de lucrări ce urmează a fi încheiat”.
Prin urmare, avînd în vedere statutul, categoria, importanța și gradul de complexitate a obiectului supus reparației, în condițiile situației pandemice atestate în tară, Autoritatea contractantă a solicitat una din cerințele obligatorii – certificarea ofertantului cu Certificat ISO 45001 Sistemul de management al sănătății.
Data:
4 apr 2021, 15:10
Subiectul întrebării:
Caiet de Sarcini
Întrebare:
Capitolul 1. Soluții arhitecturale-constructive (lucrări interioare), poz. 85 CK17A2 - Lambriuri la pereti- panouri compozite pentru holuri - specificati ce fel de panouri solicitati? La posibilitate, faceti referire la un model concret, pentru claritate.
Răspuns (5 apr 2021, 12:25):
Panourile compozite pentru holuri – se are în vedere Panouri din PAL laminat, grosimea 18 mm. Culoarea va fi apreciată de comun (Beneficiarul și Antreprenorul).
Data:
4 apr 2021, 15:13
Subiectul întrebării:
Caiet de Sarcini
Întrebare:
Capitolul 1. Soluții arhitecturale-constructive (lucrări interioare), poz. 87 CI22B - Placaj din panouri termoziolante grosime-10 mm - specificati ce fel de panouri solicitati? La posibilitate, faceti referire la un model concret, pentru claritate.
Răspuns (5 apr 2021, 12:45):
Proiectantul (devizierul), susține că s-a strecurat o greșeală mecanică de tipar. În loc de ,,cm”, s-a imprimat ,,mm”. În documentația tehnică (proiect și deviz), este inclus ,,Placaj din panouri termoizolante (Sandwich: miezul constituit din vată minerală, pe exterior realizat din tablă vopsită)”, grosimea 10 cm.
Data:
4 apr 2021, 15:28
Subiectul întrebării:
Capitolul 1. Soluții arhitecturale-constructive (lucrări interioare)
Întrebare:
pozitia 105 - CE30C - placi din OSB 20 mm nu exista! grosimea de 18 mm sau 22 mm, specificati va rog!
Răspuns (5 apr 2021, 12:26):
În documentația tehnică (proiect) au fost introduse plăci din OSB de 20mm grosime, care se produc la comandă. Având în vedere că pe piața locală sunt disponibile plăci OSB gata fabricate, de grosimea 18mm, în devizele ofertă se solicită includerea Plăci OSB de grosimea 18mm.
Data:
7 apr 2021, 08:53
Subiectul întrebării:
Buna ziua
Întrebare:
În caiet de sarcini 2 - Incalzire. Ventilare. Conditionare (IVC) - pentru toate pozițiile cu cod VB19A care materiale se exclud ?
Răspuns (7 apr 2021, 10:15):
Buna ziua.
În caiet de sarcini, Compartimentul 2 - Incalzire. Ventilare. Conditionare (IVC) - pentru toate pozițiile cu codul VB19A se includ doar resursele: „Instalator ventilare si conditionare aer”; si „Elementul de refulare indicat in pozitie, cu parametrii specificati”. Restul resurselor se exclud.
Data:
7 apr 2021, 19:51
Subiectul întrebării:
IVC
Întrebare:
În caiet de sarcini 2 - Incalzire. Ventilare. Conditionare (IVC) - pentru toate pozițiile cu cod VB02B -cutiile - din ce grosime de tabla se executa ?
Răspuns (7 apr 2021, 20:46):
Conform proiectului de execuție, în caietul de sarcini, Compartimentul 2 - Incalzire. Ventilare. Conditionare (IVC) - pentru toate pozițiile cu codul VB02B, cutille vor fi confecționate din tablă cu grosimea de 0,5mm.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK