Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21037825
1
Perioada de actualizare
de la
29.03.2021 15:33
până la 07.04.2021 08:51
până la 07.04.2021 08:51
2
Propunerea ofertelor
de la
07.04.2021 08:51
până la 18.04.2021 08:51
până la 18.04.2021 08:51
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
1 458 333,33 MDL
Perioada clarificărilor:
29 mart 2021, 15:33 - 7 apr 2021, 8:51
Perioada de depunere a ofertelor:
7 apr 2021, 8:51 - 18 apr 2021, 8:51
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Lucrări de reparație capitală a acoperișului clădirii din str. Constantin Tănase nr.6, mun. Chișinău
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Constantin Tănase 9
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
29 mart 2021, 15:33
Data ultimilor modificări
30 mart 2021, 9:56
Achizitii.md ID
21037825
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
anunt_de_participare.pdf
anunt_de_participare.pdf
Istoricul documentului
-
anunt_de_participare.pdf
anunt_de_participare.pdf
ID: c7b28589-8d73-4b03-8c6a-21d76823e4e2
tenderNotice
-
anunt_de_participare.pdf
anunt_de_participare.pdf
ID: c7b28589-8d73-4b03-8c6a-21d76823e4e2
tenderNotice
tenderNotice
Anunț de participare
30.03.21 09:56
Data:
29 mart 2021, 16:45
Subiectul întrebării:
documentatia de calificarea
Întrebare:
F3.4 - Grafic de executare a documentației de proiect - de ce se solicita acest formular , ce nu exista proiectul
Răspuns (30 mart 2021, 09:59):
Bună ziua, anunțul de participare a fost redactat
Lucrări de reparație capitală a acoperișului clădirii din str. Constantin Tănase nr.6, mun. Chișinău
Data:
29 mart 2021, 17:21
Subiectul întrebării:
documente obligatorie
Întrebare:
F3.4 - Grafic de executare a documentației de proiect - de ce se solicita acest formular , ce nu exista proiectul
Răspuns (30 mart 2021, 09:59):
Bună ziua, anunțul de participare a fost redactat
Data:
30 mart 2021, 16:14
Subiectul întrebării:
documente obligatorie
Întrebare:
Добрый день. В перечне документов для предоставления есть позиция (Oferta tehnica conform caetului de sarcini) имеется ввиду формы F3.f5.f7 ?
Răspuns (31 mart 2021, 09:23):
Buna ziua, operatorul economic va prezenta oferta Formularul 3.1. din Doc.Standard și respectiv Formulaul Nr.3(Deviz local de resurse); 5; 7(Deviz Local) WinCmeta.
Data:
31 mart 2021, 13:36
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
poz. 21 aplicativ - ce modificari a suferit pozitia data
Răspuns (1 apr 2021, 12:57):
Buna ziua, se are în vedere că materialele de construcție nu pot fi livrate cu ajutorul tehnicii și necesită implicarea forței umane.
Data:
1 apr 2021, 20:37
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Как предполагается спустить по лестнице 181 т мусора, а также поднять на крышу материал в кол-ве 100 т. Возможна ли установка "Пионера" или другого подъемного устройства?
Răspuns (2 apr 2021, 13:03):
Va puteți apropia să analizați posibilitatea instalării utilajului menționat, la adresa Constantin Tănase nr.9, telefonați la nr. de contact - 022-82-33-93
Data:
1 apr 2021, 21:06
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Позиция 21 IzF22B - Нужно писать стоимость уже готовой продукции (аератор) или ставить цены строго согласно ресурсной ведомости (
Tabla zincata sau neagra 0,5 x 800 x 2000 mm
Nit cu cap semiinecat 2 x 6 OL34 S 1257
Aliaj de lipit staniu-plumb LP-30 % G
Cilti de cinepa sort 4) ?
Răspuns (2 apr 2021, 16:18):
Conform pct.21 din Caietul de sarcini.
(Pentru detalii contactati la nr. de tel: 022-82-33-93, 022-82-32-92 și 022-82-32-63 de la ora:7.30 până la 16.30 de luni până vineri).
Data:
2 apr 2021, 16:16
Subiectul întrebării:
Cietul de sarcini
Întrebare:
Buna ziua! poz 17, care sunt caracteristici Invelitorilor?
Răspuns (5 apr 2021, 08:51):
Buna dimineata, conform caietului de sarcini„Invelitori din tabla plana zincata sau tabla plana protejata anticoroziv,fixata cu agrafe, executata cu incheeturi duble in ambele sensuri, executate pe suprafete mai mari de 40 mp cu foi din tabla de 0,4 mm grosime, inclusiv executarea doliilor, sorturilor, racordurilor la cosuri etc.Material marunt (ulei mineral,alb de zinc, cositor, aliaj,vopsea de miniu de plumb gata prep.)=1,0500”
Data:
5 apr 2021, 11:22
Subiectul întrebării:
Cietul de sarcini
Întrebare:
Poz 20 chit mastic bituminos, ce fel de chit denimire caracteristici?
Răspuns (5 apr 2021, 14:42):
Autoritatea contractant nu a specificat ce materiale și mărfuri pentru a nu încălca legislația în vigoare și speră că operatul economic care va participa la procedura de achiziție vor folosi materiale și mărfuri de calitate superioară. (Pentru detalii contactati la nr. de tel: 022-82-33-93, 022-82-32-92 și 022-82-32-63 de la ora:7.30 până la 16.30 de luni până vineri).
Data:
5 apr 2021, 12:00
Subiectul întrebării:
Cietul de sarcini
Întrebare:
pct21. plasam pret per buc de aerator sau la resursele care apar din programa?
Răspuns (5 apr 2021, 14:48):
Prețurile vor fi indicate, conform politicii de prețuri a întreprinderii/entității DVS. (Pentru detalii contactati la nr. de tel: 022-82-33-93, 022-82-32-92 și 022-82-32-63 de la ora:7.30 până la 16.30 de luni până vineri).
Data:
6 apr 2021, 18:14
Subiectul întrebării:
documente obligatorie
Întrebare:
Spuneti va rog, documente pentru participarea in achizitii publice trebuie sa fie prezentate conform anuntului de participare sau documentatiei standarte?
Răspuns (6 apr 2021, 21:10):
Conform anunțului de participare!
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK