1
Perioada de actualizare
de la 29.03.2021 13:10
până la 08.04.2021 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 08.04.2021 11:00
până la 19.04.2021 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 286 741,66 MDL
Perioada clarificărilor: 29 mart 2021, 13:10 - 8 apr 2021, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 8 apr 2021, 11:00 - 19 apr 2021, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lotul 2: Soluție software pentru backup
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Anna Sofronii
Telefonul de contact
022822348
Datele achizitiei
Data publicării
29 mart 2021, 12:46
Data ultimilor modificări
6 apr 2021, 9:21
Valoarea estimată (fără TVA)
286 741,66 MDL
Achizitii.md ID
21037817
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Durata contractului
3 mai 2021 12:58 - 31 dec 2021 13:04
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Soluție software pentru realizarea copiilor de rezervă CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
formularul duae.doc
Documentele la ofertă
Formularul DUAE
29.03.21 13:10
documentatia de atribuire.doc
Documentele la ofertă
Documentatia de atribuire
6.04.21 09:21
anunt de participare.docx
Documentele la ofertă
Anunt de participare
6.04.21 09:21

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

BTS Pro SRL

Preţul ofertei: 130 392,50 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta corespunde tuturor cerințelor de calificare și tehnice minime obligatorii.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

DAAC System Integrator SRL

Preţul ofertei: 143 646 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

S&T Mold

Preţul ofertei: 266 700 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Lotul 2: Soluție software pentru backup
Data:
7 apr 2021, 16:51
Subiectul întrebării:
1.5 Echipament de stocare date
Întrebare:
O zi buna! Vă rugăm să clarificați dacă o să fie analizata varianta cu alta capacitatea de HDD dar în volum aceeași TB. În loc de: - 1,92 TB SAS 12G RI. Număr de unități min 12. - HDD SAS 10K de 2,4 TB 12G. Număr de unități min 12. Să analizați varianta: - 1,6 TB SAS 12G RI. Număr de unități 15. - HDD SATA de 10 TB SAS 10K de 1,8 TB. Număr de unități 16.
Răspuns (8 apr 2021, 09:32):
Da, oferta va fi analizată
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări