1
Perioada de actualizare
de la 26.03.2021 17:20
până la 07.04.2021 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 07.04.2021 11:00
până la 16.04.2021 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 375 000 MDL
Perioada clarificărilor: 26 mart 2021, 17:20 - 7 apr 2021, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 7 apr 2021, 11:00 - 16 apr 2021, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Echipamente de joacă (inclusiv instalarea și amenajarea) în curțile de bloc din sectoarele Râșcani și Centru
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mihai Eminescu, 33
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Nina Colodroțchi
Telefonul de contact
022242501
Datele achizitiei
Data publicării
26 mart 2021, 17:14
Data ultimilor modificări
26 mart 2021, 17:20
Valoarea estimată (fără TVA)
1 375 000 MDL
Achizitii.md ID
21037787
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mihai Eminescu, 33
Durata contractului
23 apr 2021 17:20 - 31 dec 2021 17:20
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Echipamente de joacă (inclusiv instalarea și amenajarea) în curțile de bloc din sectoarele Râșcani și Centru CPV: 37500000-3 - Jocuri şi jucării
Cantitatea: 11.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.signed.pdf duae.signed.pdf
Documentele la ofertă
26.03.21 17:20
declarație.semnat.pdf declarație.semnat.pdf
Documentele la ofertă
26.03.21 17:20

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL POWER TEAM

Preţul ofertei: 1 374 000,19 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerintelor
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări