1
Perioada de actualizare
de la 26.03.2021 14:52
până la 31.03.2021 16:00
2
Propunerea ofertelor
de la 31.03.2021 16:00
până la 05.04.2021 16:00
3
Licitaţie
de la 06.04.2021 13:55
până la 06.04.2021 14:05
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 895 MDL
Perioada clarificărilor: 26 mart 2021, 14:52 - 31 mart 2021, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor: 31 mart 2021, 16:00 - 5 apr 2021, 16:00
Începutul licitației: 6 apr 2021, 13:55

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Lot nr. 4 Mănuși (conform Anuntului de participare și Documentației standard)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2062, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, bd.Dacia 49/6
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Serghei Rotari
Telefonul de contact
+37322507598
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
26 mart 2021, 14:52
Valoarea estimată (fără TVA)
895 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
1 MDL
Achizitii.md ID
21037756
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2062, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Livrarea bunurilor se va efectua în termen de 20 zile de la solicitare, la depozitul beneficiarului amplasat în raza: mun. Chișinău, bd. Dacia, 49/6, pe parcursul anului 2021
Durata contractului
15 apr 2021 03:00 - 31 dec 2021 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Mănuși de cauciuc (perechi) CPV: 39800000-0 - Produse de curăţat şi de lustruit
Cantitatea: 50.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Mănuși de lucru (stofă) perechi CPV: 39800000-0 - Produse de curăţat şi de lustruit
Cantitatea: 150.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt_de_participare Marfuri de uz gospodaresc pentru anul 2021.semnat
Documentele la ofertă
Anbunt de participare
26.03.21 14:52
documentatia_standard_cop Marfuri de uz gospodaresc pentru anul 2021.semnat
Documentele la ofertă
Documentatia standard
26.03.21 14:52
DUAE Mărfuri de uz gospodăresc 2021.semnat
Documentele la ofertă
DUAE
26.03.21 14:52

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL DENIADI

Preţul ofertei: 827,50 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta corespunde cerintelor
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Rodital Lux SRL

Preţul ofertei: 920,83 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări