1
Perioada de actualizare
de la 08.04.2021 10:17
până la 12.04.2021 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 12.04.2021 10:00
până la 19.04.2021 11:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 40 000 MDL
Perioada clarificărilor: 8 apr 2021, 10:17 - 12 apr 2021, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 12 apr 2021, 10:00 - 19 apr 2021, 11:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de alimentare, recipare și regenare a cartușelor
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD - 2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Piața Marii Adunări Naționale, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Dolghi Dorin
Telefonul de contact
022 250 650
Datele achizitiei
Data publicării
8 apr 2021, 10:17
Data ultimilor modificări
8 apr 2021, 11:26
Achizitii.md ID
21037741
CPV
50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
Data:
8 apr 2021, 11:26
Subiectul întrebării:
Certificat privind statut de service centru autorizat eliberat de Canon si Epson
Întrebare:
Certificat privind statut de service centru autorizat eliberat de Canon si Epson Aceasta conditie, este doar pentru un singur agent economic in RM, ceea ce este incalcare,.Va rugam sa excludeti aceasta conditie, pentru transparenta achizitiei.
Răspuns (8 apr 2021, 11:44):
După cum vedeți este o achiziție de valoare mică,nu cunoaștem câți agenți economici din RM dețin acest certificat, prezentați doar pentru Canon. Va mulțumesc!
Data:
8 apr 2021, 11:33
Subiectul întrebării:
Certificat privind statut de service centru autorizat eliberat de Canon si Epson
Întrebare:
din ce motiv este pusa asa conditie, dar in caiet de sarcini nu aveti imprimantele de tip Epson.... excludeti aceasta conditie....
Răspuns (8 apr 2021, 11:45):
Prezentați doar pentru Canon. Va mulțumesc!
Data:
8 apr 2021, 11:36
Subiectul întrebării:
Certificate ISO 9001-2015
Întrebare:
Conform leigii, acest serviciu nu este supus certificarii
Răspuns (8 apr 2021, 11:48):
Ok, nu prezentați atunci acest certificat. Toate ofertele vor fi examinate. Va mulțumesc!
Data:
8 apr 2021, 11:49
Subiectul întrebării:
După cum vedeți este o achiziție de valoare mică,nu cunoaștem câți agenți economici din RM dețin acest certificat, prezentați doar pentru Canon. Va mulțumesc!
Întrebare:
ANUME CU ACEST AGENT ECONOMIC ATI LUCRAT SI ANII PRECEDENTI, ACEST LUCRU ESTE LA DVSTRA IN RAPORT
Răspuns (8 apr 2021, 11:51):
Să avut ca scop să lucrăm și pe viitor tot cu agenții economici din trecut , atunci mergeam pe contract de valoare mică direct.
Data:
9 apr 2021, 10:25
Subiectul întrebării:
Service centru
Întrebare:
Explicati va rog de ce impuneti necesitatea existentei statutului de Service Centru? Deoarece daca nu cunoasteti - nici un producator nu accepta utilizarea cartuselor reincarcate si nici utilizarea cartuselor compatibile. De asemenea solicitati doar servicii re reincarcare si regenerare si nici decum ceva legat de interventii de schimb de piese a imprimantelor,. Scoateti aceste cerinte, ele sunt abuzive, nu fiti ridicoli. Se vede cu ochil deschis ca ori nu cunoasteti domeniul ori favorizati un agent anume. Sunteti un minister ce ar trebui sa fie exemplu in domeniu achizitiilor.
Răspuns (9 apr 2021, 11:17):
Va mulțumim pentru întrebare, și va rugăm sa participați cu actele ce le dețineți din cele menționate. Caietul de sarcini este elaborat de către specialiștii IT din cadrul ministerului, toate ofertele vor fi analizate, și va comunicam ca nu favorizăm pe nimeni altfel nu făceam achiziția publica dar mergeam pe contract de valoare mică direct. Va mulțumim!
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.