1
Perioada de actualizare
de la 25.03.2021 15:32
până la 03.04.2021 17:00
2
Propunerea ofertelor
de la 03.04.2021 17:00
până la 06.04.2021 17:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 500 000 MDL
Perioada clarificărilor: 25 mart 2021, 15:32 - 3 apr 2021, 17:00
Perioada de depunere a ofertelor: 3 apr 2021, 17:00 - 6 apr 2021, 17:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Instrumente de măsurare
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2064, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, Coca 28
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Irina Strutescu
Telefonul de contact
+37368070022
Datele achizitiei
Data publicării
25 mart 2021, 14:25
Data ultimilor modificări
1 apr 2021, 15:05
Achizitii.md ID
21037718
CPV
38300000-8 - Instrumente de măsurare
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Lista loturilor
Obiectul achiziției
Buget: 500000.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
Anunt de participare
Criterii de evaluare
Anunt de participare la licitatie publica deschisa
25.03.21 15:32
duae_0
Criterii de eligibilitate
DUAE
26.03.21 09:17
documentatia_standard_bunuri
Specificaţie tehnică
Doc. Standard
26.03.21 09:17
Data:
1 apr 2021, 15:05
Subiectul întrebării:
Raport financiar
Întrebare:
Buna ziua, Dat fiind faptul extinderii termenului limita de prezentare a situațiilor financiare anuale la Biroul de Statistică pana la 30 Aprile si de situatia de pandemie, va rugam respectuos sa confirmati acceptarea ofertelor insotite de raportul financiar din 2019 , din considerentul tergiversarii obtinerii raportului financiar pe anul 2020.
Răspuns (2 apr 2021, 13:36):
Buna ziua, Raportul pentru anul 2019 va fi acceptat in cazul tergiversarii obtinerii raportului financiar pe anul 2020.
Data:
2 apr 2021, 11:40
Subiectul întrebării:
Oferte depuse prin SIA „RSAP”
Întrebare:
Bună ziua, În conformitate cu LEGE Nr. 131 din 03-07-2015 privind achiziţiile publice, articolul 65 aliniatul (4) Prezentarea ofertei presupune depunerea într-un set comun a propunerii tehnice, a propunerii financiare, a DUAE și, după caz, a garanției pentru ofertă." cu aplicarea semnăturii electronice. În acest context vă rugăm respectuos să confirmați ca o astfel de ofertă va fi acceptată. La necesitate, restul documentelor de calificare vor fi prezentate ulterioar la solicitarea autorității contractante. În acelaș timp din motiv că oferta va fi depusă prin SIA „RSAP” care solicită semnatura electronică a operatorului economic vă rugăm să excludeți cerința de confirmare prin aplicarea semnăturii și ștampilei participantului. Mulțumim anticipat.
Răspuns (2 apr 2021, 13:17):
Buna ziua, în cazul semnăturii electronice nu este nevoie de confirmarea actelor prin semnătură și ștampilă.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.