1
Perioada de actualizare
de la 25.03.2021 14:08
până la 29.03.2021 14:30
2
Propunerea ofertelor
de la 29.03.2021 14:30
până la 31.03.2021 14:30
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 88 000 MDL
Perioada clarificărilor: 25 mart 2021, 14:08 - 29 mart 2021, 14:30
Perioada de depunere a ofertelor: 29 mart 2021, 14:30 - 31 mart 2021, 14:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform caietului de sarcini din Anexa 1
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 77
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Victor Pinzari
Telefonul de contact
022859432
Datele achizitiei
Data publicării
25 mart 2021, 14:01
Data ultimilor modificări
25 mart 2021, 14:22
Valoarea estimată (fără TVA)
88 000 MDL
Achizitii.md ID
21037714
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 77
Durata contractului
2 apr 2021 14:04 - 31 dec 2021 14:07
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Echipament Multifuncțional (copiator/imprimanta/scaner/fax) alb-negru. Conform caietului de sarcini din Anexa 1 CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 15.0
Unități de măsură: Unitate
2)
Denumirea
OEM Cartuș pentru Echipamentele Multifuncționale ofertate la prima poziție. Conform caietului de sarcini din Anexa 1 CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 2.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție
1. invitatia .signed.pdf 1. invitatia .signed.pdf
Documentele la ofertă
25.03.21 14:08
anexa 1. caiet de sarcini.pdf anexa 1. caiet de sarcini.pdf
Documentele la ofertă
25.03.21 14:08

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.

2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

X-Service

Preţul ofertei: 86 500 MDL
Statut: Învingător
Motivul: conform procesului verbal al grupului de lucru nr.15/1 din 12.04.21
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

BTS PRO

Preţul ofertei: 111 495 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Lot 1 Echipament Multifuncțional (copiator/imprimanta/scaner/fax) alb-negru
Data:
25 mart 2021, 14:22
Subiectul întrebării:
Cartuse
Întrebare:
Buna ziua! Clarificati va rog Pozitia 2 OEM Cartus pentrг Echipamentele Multifunctionale ofertate la prima pozitia 2 bucati totala sau 2 bucati pentru fiecare imprimanta? Multumim!
Răspuns (25 mart 2021, 14:30):
2 bucăți total, dar cartușele sa fie OEM și să fie pentru Echipamentele Multifuncționale ofertate la prima poziție. Nu compatibile și nu pentru alte echipamente... doar pentru cele ofertate.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări