Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 88 000 MDL
Perioada clarificărilor: 25 mart 2021, 13:04 - 30 mart 2021, 13:30
Perioada de depunere a ofertelor: 30 mart 2021, 13:30 - 2 apr 2021, 13:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

conform Anexei nr. 1
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 77
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Victor Pinzari
Telefonul de contact
022859432
Datele achizitiei
Data publicării
25 mart 2021, 12:55
Data ultimilor modificări
25 mart 2021, 13:37
Valoarea estimată (fără TVA)
88 000 MDL
Achizitii.md ID
21037709
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 77
Durata contractului
5 apr 2021 13:00 - 31 dec 2021 13:03
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Echipament Multifuncțional (copiator/imprimanta/scaner/fax) alb-negru CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 15.0
Unități de măsură: Unitate
2)
Denumirea
OEM Cartuș pentru Echipamentele Multifuncționale ofertate la prima poziție CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 2.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție
1. invitatia .signed.pdf 1. invitatia .signed.pdf
Documentele la ofertă
Invitatia de participare
25.03.21 13:04
anexa 1. caiet de sarcini.pdf anexa 1. caiet de sarcini.pdf
Documentele la ofertă
Anexa 1
25.03.21 13:04
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Echipament Multifuncțional (copiator/imprimanta/scaner/fax) alb-negru
Data:
25 mart 2021, 13:25
Subiectul întrebării:
Documente obligatorii
Întrebare:
Buna ziua. In conformitatea cu HG 212/2018 privind gestionarea Echipamentelor Electrice si Electronice (EEE) si deseuri ce rezulta din ele (Regulament DEEE): "p.111. .......... instituțiile publice și private care cumpără, primesc prin donație pentru uz propriu EEE vor solicita producătorilor numărul de înregistrare din Lista producătorilor, constituit potrivit prevederilor pct. 45." Reesind din faptul ca in aceasta Licitatie se solicita oferta pentru echipament, care cade sub incidenta acestui Regulament (anexele 1A, 1B), rugam sa ne informati despre obligatiunea de a detine un astfel de nr. pentru ofertanti. Va multumim anticipat.
Răspuns (25 mart 2021, 13:30):
Este scris tot in caietul de sarcini. Va rugam inainte de a adresa intrebare consultati caietul.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări