1
Perioada de actualizare
de la 25.03.2021 13:15
până la 30.03.2021 14:30
2
Propunerea ofertelor
de la 30.03.2021 14:30
până la 05.04.2021 14:30
3
Licitaţie
de la 06.04.2021 15:00
până la 06.04.2021 15:14
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 194 400 MDL
Perioada clarificărilor: 25 mart 2021, 13:15 - 30 mart 2021, 14:30
Perioada de depunere a ofertelor: 30 mart 2021, 14:30 - 5 apr 2021, 14:30
Începutul licitației: 6 apr 2021, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

computer de birou asamblat cu garanție
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2002, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Padurii 20
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Svetlana SÎCI
Telefonul de contact
076000331
Datele achizitiei
Data publicării
25 mart 2021, 12:39
Data ultimilor modificări
25 mart 2021, 13:31
Valoarea estimată (fără TVA)
194 400 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
1 944 MDL
Achizitii.md ID
21037707
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2002, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Padurii 20
Durata contractului
7 apr 2021 12:49 - 31 dec 2021 12:49
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Echipament și accesorii pentru computer CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 7.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Computer de birou CPV: 30213300-8 - Computer de birou
Cantitatea: 7.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
formulare f4.2.docx
Documentele la ofertă
Specificații de preț
25.03.21 13:15
formulare .docx
Documentele la ofertă
Formulare
25.03.21 13:15
duae.doc
Documentele la ofertă
duae
25.03.21 13:15
Documentele lotului
formulare .docx
Formulare
25.03.21 13:15

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

BTS PRO

Preţul ofertei: 160 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferă prețul cel mai mic
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

TRIOMAC SRL

Preţul ofertei: 169 800 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Accent Electronic

Preţul ofertei: 184 885 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Echipamen și accesorii pentru computer
Data:
25 mart 2021, 13:31
Subiectul întrebării:
Documente Obligatorii
Întrebare:
Buna ziua. In conformitatea cu HG 212/2018 privind gestionarea Echipamentelor Electrice si Electronice (EEE) si deseuri ce rezulta din ele (Regulament DEEE): "p.111. .......... instituțiile publice și private care cumpără, primesc prin donație pentru uz propriu EEE vor solicita producătorilor numărul de înregistrare din Lista producătorilor, constituit potrivit prevederilor pct. 45." Reesind din faptul ca in aceasta Licitatie se solicita oferta pentru echipament, care cade sub incidenta acestui Regulament, rugam sa ne confirmati solicitarea obligatorie a unui astfel de certificat pentru potentialii ofertanti. Multumim anticipat.
Răspuns (25 mart 2021, 13:42):
Confirmăm solicitarea obligatorie a acestui certificat.
Echipamen și accesorii pentru computer
Data:
30 mart 2021, 11:11
Subiectul întrebării:
Valoarea garantiei bancare
Întrebare:
Indicati va rog in anuntul de participare care este valoarea garantiei pentru oferta si valoarea garantiei pentru livrarea bunurilor.Multumim.
Răspuns (30 mart 2021, 11:54):
Garanție pentru ofertă 1 % Garanție pentru bunurile livrate nu mai puțin de un an.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări