Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 508 333,34 MDL
Perioada clarificărilor: 25 mart 2021, 11:24 - 3 apr 2021, 16:26
Perioada de depunere a ofertelor: 3 apr 2021, 16:26 - 6 apr 2021, 16:26

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Consumabile pentru imprimante și copiatoare, piese de schimb pentru imprimante, copiatoare și calculatoare (Repetat)
Informația despre anulare
Motivul anulării
La data de 29.03.2021 a fost depusă o contestația pe marginea procedurii similare, desfășurate anterior, publicată la data de 23.02.2021 nr. ocds-b3wdp1-MD-1613985412606, care a fost anulată prin decizia Grupului de lucru nr. 02 din 23.03.2021 pe motiv că nici o ofertă nu corespunde cerințelor solicitate prin documentația de atribuire.
Având în vedere că decizia Grupului de a fost contestată, iar decizia ANSC pe marginea contestației depuse va fi luată de după data preconizată (05.04.2021) pentru deschiderea ofertelor procedurii publicate în data de 25.03.2021, Grupul de lucru a decis anularea procedurii în cauză.
Data anulării
1 apr 2021, 16:27
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2033, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Piata Marii Adunari Nationale, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tabunscic Tatiana
Telefonul de contact
022/250-231
Datele achizitiei
Data publicării
25 mart 2021, 11:24
Data ultimilor modificări
1 apr 2021, 16:27
Achizitii.md ID
21037701
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Anulată
Data:
25 mart 2021, 11:40
Subiectul întrebării:
Cartuse originale
Întrebare:
Buna ziua, Pentru a confirma receptia consumabilelor originale pentru tehnica de imprimare, va rog sa introduceti un document ce confirma ca marfa va fi originala de la producator.
Răspuns (25 mart 2021, 14:23):
Bună ziua! Pentru a nu limita concurența, autoritatea contractantă consideră exhaustive cerințele incluse în anunțul de participare.
Data:
25 mart 2021, 11:42
Subiectul întrebării:
Documente obligatorii
Întrebare:
Buna ziua. In conformitatea cu HG 212/2018 privind gestionarea Echipamentelor Electrice si Electronice (EEE) si deseuri ce rezulta din ele (Regulament DEEE): "p.111. .......... instituțiile publice și private care cumpără, primesc prin donație pentru uz propriu EEE vor solicita producătorilor numărul de înregistrare din Lista producătorilor, constituit potrivit prevederilor pct. 45." Reesind din faptul ca in aceasta Licitatie se solicita oferta pentru consumabile pentru echipamente, care cade sub incidenta acestui Regulament, rugam sa ne informati despre obligatiunea de a detine un astfel de numar pentru potentialii ofertanti. Multumim anticipat.
Răspuns (25 mart 2021, 14:52):
Bună ziua! În conformitate cu pct. 111 din Hotărîrea Guvernului nr. 212/2018 pentru aprobarea Regulamentului privind deșeurile de echipamente electrice și electronice, agenții economici care comercializează sau cumpără, primesc prin donație ori recepționează prin alte mijloace pentru uz propriu EEE, precum și instituțiile publice și private care cumpără, primesc prin donație pentru uz propriu EEE vor solicita producătorilor numărul de înregistrare din Lista producătorilor, constituit potrivit prevederilor pct. 45. Astfel, cât și în conformitate cu cerințele minime solicitate prin anunțul de participare, deținerea numărului de înregistrare din Lista producătorilor, este obligatoriu.
Data:
25 mart 2021, 14:29
Subiectul întrebării:
Răspuns (25 mart 2021, 14:23):
Întrebare:
In cazul in care nu solicitati nici un document privind originalitatea produselor, exista riscul ca va fi propuse bunurile cu o provenienta dubioasa sau refolosite. Solicitam sa includeti vriun document privind originalitatea sau cel putin provenienta.
Răspuns (25 mart 2021, 15:02):
Autoritatea contractantă dacă va considera necesar, va solicita ofertantului documentele justificative ca dovadă a informațiilor cuprinse în DUAE în conformitate cu cap. V - Indicații generale pentru criteriile de calificare și selecție, pct. 5A.1 din DUAE și potrivit cu art. 20 al. (7) și art. 69 al. (3) din Legea privind achizițiile publice nr. 131/2015.
Piese de schimb pentru imprimante, copiatoare și calculatoare
Data:
30 mart 2021, 09:52
Subiectul întrebării:
lot 2
Întrebare:
la pozitia 13 si 14 : acumulatoarele sunt in seturi a cite 2 sau 4 unitati, d-voastra solicitati o cantitate impara de 65 bucati - va intrebam daca vor fi acceptate acumulatoare fara ambalaj ? la pozitia 19 casti cu microfon - a fost indicata frecventa doar pentru microfon , pentru casti va fi acceptata orice frecventa ? pozitia 21 Microfon : vrem sa precizam daca va fi accept un produs cu frecvente mai bune decit cele solicitate. pozitia 24 Boxe : la fel dorim sa precizam daca frecventa indicata este minimala admisa ? va fi acceptam produs cu frecventa mai buna ?
Răspuns (30 mart 2021, 13:33):
Bună ziua! la pozitia 13 si 14 - se accepta, la primirea bunurilor vor fi verificate sa conincida codul de bare. la pozitia 19 - pentru casti va fi acceptata orice frecventa. la pozitia 21 - va fi accept un produs cu frecvente mai bune dar cu conditia ca se va incadra si frecventele solicitate. la pozitia 24 - frecventa indicata este minima, dar se va acepta si cu parametri mai buni.
Piese de schimb pentru imprimante, copiatoare și calculatoare
Data:
1 apr 2021, 09:37
Subiectul întrebării:
Precizare pozitia 1
Întrebare:
Pentru prima licitatie ati solicitat - 3 1U rackmount case. Acum pentru pozitia 1 pentru care corespunde acelasi produs ca si la prima licitatie d-voastra solicitati - 1U rackmount case. Ati elimintat cifra 3 care nu corespunde cu niciun parametru tehnic pentru produsul solicitat. A fost o greseala in prima licitatie indicarea cifre 3 sau care este motivul din care a fost eliminata ? Multumim.
Răspuns (1 apr 2021, 16:26):
La data de 31.03.2021 Grupul de lucru a decis anularea procedurii.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.