1
Perioada de actualizare
de la 24.03.2021 16:44
până la 03.04.2021 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 03.04.2021 09:00
până la 09.04.2021 13:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 650 MDL
Perioada clarificărilor: 24 mart 2021, 16:44 - 3 apr 2021, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 3 apr 2021, 9:00 - 9 apr 2021, 13:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform specificației tehnice din anunțul de participare. Cantitățile vor fi oferite conform unității de măsură indicate în Anunțul de participare.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2059, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Petricani 19
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cristian Hariton
Telefonul de contact
022259610
Datele achizitiei
Data publicării
24 mart 2021, 15:32
Data ultimilor modificări
25 mart 2021, 8:46
Valoarea estimată (fără TVA)
650 MDL
Achizitii.md ID
21037668
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2059, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Petricani 19
Durata contractului
12 apr 2021 03:00 - 31 dec 2021 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Pelicula radiologica sensibilitate in albastru 30X40cm N100 CPV: 33600000-6 - Produse farmaceutice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro_0 (1).doc
Documentele la ofertă
24.03.21 16:44
declaratie_ro (1).doc
Documentele la ofertă
24.03.21 16:44
anunț de participare.pdf anunț de participare.pdf
Documentele la ofertă
24.03.21 16:44
anexa 1.doc
Documentele la ofertă
24.03.21 16:44
documentatia_standard_bunuri.docx
Documentele la ofertă
24.03.21 16:44
anunt_de_participare.docx
Documentele la ofertă
24.03.21 16:44

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

M-INTER-FARMA

Preţul ofertei: 1 375 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări