1
Perioada de actualizare
de la 24.03.2021 09:55
până la 30.03.2021 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 30.03.2021 10:00
până la 06.04.2021 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 745 000 MDL
Perioada clarificărilor: 24 mart 2021, 9:55 - 30 mart 2021, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 30 mart 2021, 10:00 - 6 apr 2021, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări în cadrul proiectul Eficiența iluminatului public în orașul Călărași ,,Licurici în inima Codrilor”- lucrări de schimbare și îndreptare a pilonilor
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
4403, MOLDOVA, Călăraşi, or.Călăraşi, str.Mihai Eminescu, 19
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Bejenari Ana
Telefonul de contact
069027274 ; 069282417
Datele achizitiei
Data publicării
24 mart 2021, 9:50
Data ultimilor modificări
26 mart 2021, 8:46
Valoarea estimată (fără TVA)
745 000 MDL
Achizitii.md ID
21037626
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
4403, MOLDOVA, Călăraşi, or.Călăraşi, str.Mihai Eminescu, 19
Durata contractului
8 apr 2021 09:55 - 30 dec 2021 09:55
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări în cadrul proiectul Eficiența iluminatului public în orașul Călărași ,,Licurici în inima Codrilor”- lucrări de schimbare și îndreptare a pilonilor CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini.pdf caiet de sarcini.pdf
Documentele la ofertă
24.03.21 09:55
duae.doc
Documentele la ofertă
24.03.21 09:55

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

FCI "Capital" SRL

Preţul ofertei: 503 628,42 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Ofertă calificată
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări