1
Perioada de actualizare
de la 23.03.2021 10:22
până la 06.04.2021 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 06.04.2021 12:00
până la 13.04.2021 12:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 112 000 MDL
Perioada clarificărilor: 23 mart 2021, 10:22 - 6 apr 2021, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 6 apr 2021, 12:00 - 13 apr 2021, 12:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparație curentă a sediului Procuraturii raionului Cimișlia
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Stefan cel Mare şi Sfânt,73
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Irina Popovici
Telefonul de contact
069455096
Datele achizitiei
Data publicării
23 mart 2021, 10:18
Data ultimilor modificări
23 mart 2021, 10:22
Valoarea estimată (fără TVA)
112 000 MDL
Achizitii.md ID
21037578
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Stefan cel Mare şi Sfânt,73
Durata contractului
16 apr 2021 10:21 - 31 dec 2021 10:21
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de repatrie CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentatia_standard cimișlia.docx
Documentele la ofertă
23.03.21 10:22
duae_.doc
Documentele la ofertă
23.03.21 10:22
caiet de sarcini pdf.pdf caiet de sarcini pdf.pdf
Documentele la ofertă
23.03.21 10:22
Documentele lotului

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Vikmar Invest

Preţul ofertei: 94 858,40 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Cel mai mic preț
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

ALARCON GROUP

Preţul ofertei: 99 958,19 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări